Update 2.30 voor Tekken 7 verscheen deze weekt en voert enkele balanswijzigingen door die in de meest recente versie van de arcadeversie van Tekken 7: Fated Retribution Round 2 al doorgevoerd zijn.
Onder andere Geese ontvangt een flinke nerf. In deze update voor de consoleversie wordt Julia echter ook aangepakt. Zo worden twee belangrijke bugs opgelost en wordt -om onbekende redenen- de animatie van haar enige bestaande Jaycee worp vervangen door de originele animatie uit Tekken 6.
d+4,1~B
De Jump status wanneer je overgaat naar Chaos Judgment is gecorrigeerd naar een Standing status
qcf+2,1~B
De Jump status wanneer je overgaat naar Chaos Judgment is gecorrigeerd naar een Standing status
(b+3+4_f+3+4),1
Bug opgelost waarbij de schade van de aanval zou verschillen afhankelijk van de input timing
u/b+3
Bug opgelost waarbij het gedrag van de tegenstander veranderd wanneer deze wel of niet in airborne positie is
b+3,2
De eerste hit van deze aanval heeft 3 herstelframes meer op blok gekregen (van -9F naar -12F). Op hit sta je voortaan -1F in plaats van +2F. Bug opgelost waarbij de tracking eigenschappen van de eerste hit onbedoeld verbeterd wordt wanneer je de input voor de tweede hit invoert.
f+2+3
Bug opgelost waarbij de tweede hit niet in de richting van de tegenstander uitgevoerd werd wanneer de eerste hit geland of geblokt werd tijdens het sidesteppen van de tegenstander
4~2,1
Bug opgelost waarbij onbedoeld gedrag mogelijk was door de timing van de input te veranderen
(f+)1+3
Naam veranderd van Backdrop naar Death Valley Bomb
(f+)2+4
Naam veranderd van Shoulder Screw naar Side Slam
1+3/2+4 (links)
Naam veranderd van Jumping Neck Breaker Drop naar Headlock Back Crusher
1+3/2+4 (rechts)
Naam veranderd van Tiger Spin naar Twisted Sister
d/f+1+3
Naam veranderd van Fisherman's Suplex naar Waist Suplex. Animatie veranderd naar originele animatie uit Tekken 6.
b+2,4
Bug opgelost waarbij de aanval kon overgaan in de throw animatie op een tegenstander in airborne positie