Gepost door Mystique 
Citaat:
Really? Wat mankeert er allemaal aan? Was zelf namelijk wel intrigued door de Switch, ondanks dat ik nooit echt verder ben gegaan dan de DS/3DS als het op Nintendo aankwam.
Nouja mankeert. Het is natuurlijk voor mij persoonlijk waarom die negatief overkomt. Voor mijzelf hoopt ik dat het zoals in de originele trailers omschreven werd als een console die ook als dusdanig handheld zou werken met goede hardware etc. Dat ding draait 720p op onderhand verouderde nvidia tech. Krijgt weer geen fatsoenlijke (iig daar lijkt het op atm) 3th party support en waar ik hem voor wou hebben. Een goede handheld waar ik ook echte spellen op kan spelen. En dan bedoel ik wat ik zelf als dusdanig beschouw natuurlijk. STEEP, Skyrim, Zelda etc. Niet mario enzo dat heb ik na 26 jaar wel gezien en zooo zat.
Anyway. Grootste afkeer voor mij is de handheld opties. Met een voor de spellen die ik wil spelen gemiddelde batterij duur van 3 uur of minder is dat gewoon nutteloos. Tenzij ik er ook nog eens extra chargers, battery packs enzo bij koop. Oh en natuurlijk iets van bescherming voor mee te nemen is ook los te koop. Plus iets om al die SD cards in te doen zodat je die niet kwijt raakt. Want opslag van de switch is maar 32gb en dat is nog voor dat de system OS erop word gezet dus uiteindelijk is dat kleiner. Dus online spellen kopen en downloaden zit er ook niet echt in. Want met elke update/patch voor de system OS word je beschikbare ruimte kleiner en kleiner. Oh en games gaan ook 60 kosten. Tbh heb ik nog nooit een Nintendo game gezien die dat waard is.
En dan nog weg te laten dat je moet betalen voor elke online functionaliteit die er maar bestaat op de switch vanaf de herst. En je er imho niet echt iets voor terug krijgt zoals bij de PS+. Ja een oude NES of SNES game. 1tje. Die je gratis als abondonware kan downloaden overal en nergens.
Beetje in een nutshell. Zou eigenlijk (als je wilt natuurlijk) eens naar de TUGS aflevering ervan kijken. Krijg je een redelijk goed beeld. https://www.youtube.com/watch?v=QA6TRvm73Dg&t=47s
PS. tugs is niet als in de slang taal :p. Totally Uninformed Gamer Show
|