Een voorproefje van alle Tekken 7.0 soundtracks is nu te beluisteren via Soundcloud. De volledige album is vanaf zaterdag in beperkte oplage verkrijgbaar in Japan voor omgerekend €25.
De CD bevat alleen soundtracks van Tekken 7.0 inclusief de soundtrack van de Zweedse metalband BatAAr en bevat geen nieuwe soundtracks van Tekken 7 Fated Retribution. Behalve de muziek van de stages zijn ook o.a. de soundtracks van het character select screen en aftiteling op de CD inbegrepen. De CD bevat in totaal 25 soundtracks waarvan de helft binnen Bandai Namco gemaakt zijn en de rest door de gebruikelijke artiesten zoals Akitaka Tohyama.
De soundtrack lijst: Toon spoiler
Disc 1
1. Heat Haze Shadow (Tohyama)
2. Fight Night (Inoue - Bandai Namco)
3. Dojo 1st (Hamamoto - Bandai Namco)
4. Dojo 2nd (Hamamoto - Bandai Namco)
5. Ruin 65 1st (Inoue - Bandai Namco)
6. Ruin 65 2nd (Inoue - Bandai Namco)
7. Equator Line 1st (Tohyama)
8. Equator Line 2nd (Tohyama)
9. Arctic Snowfall 1st (Okabe)
10. Arctic Snowfall 2nd (Okabe)
11. The Day Before The Glass Matrix 1st (Sanodg)
12. The Day Before The Glass Matrix 2nd (Sanodg)
Disc 2
1. Empty Your Mind 1st (Tohyama)
2. Empty Your Mind 2nd (Tohyama)
3. A Grain Of Sand 1st (Tohyama)
4. A Grain Of Sand 2nd (Tohyama)
5. Volcano 1st (Hamamoto - Bandai Namco)
6. Volcano 2nd (Hamamoto - Bandai Namco)
7. Kazumi's Theme (Hamamoto - Bandai Namco)
8. Devil Kazumi (Hamamoto - Bandai Namco)
9. Vrede (BatAAr)
10. Dream Chest (Tohyama)
11. Continue (Inoue - Bandai Namco)
12. Gameover (Inoue - Bandai Namco)
13. The Long Goodbye (Inoue - Bandai Namco)
Jep dit maakt het 100% zeker. Ik gooit spotify aan op mijn ps4 als ik T7 speel haha. Sommige nummers zijn nog wel geinig maar een hoop is gewoon knallende herrie (sorry als je hier een fan van bent) en bespaar mezelf graag de hoofdpijn lmao. Wel prijzig 25 euro zeg. Daar koop ik een special limited edition album voor meestal.
Van wat ik heb kunnen horen van de nieuwe stage in Tekken 7 FR klinkt die een stuk anders dan de huidige soundtrack, hopelijk zal dit voor meer stages gelden en hopelijk krijgen we ook nieuwe soundtrack voor de huidige stages.