Gepost door Lexumas 
Citaat:
Zoveel geneuzel... Vraag me af hoe angel in een zwempak had uitgezien huhuhu.
Waarschijnlijk zoals in mijn spoiler
Toon spoiler
OT: ik zou echt zo graag al die mensen een Bslap willen geven he. Ze mekkeren allemaal stuk voor stuk over hun vrijheid in religie, keuzes en weet ik veel wat vandaag de dag weer de trend is. Ze zouden nou eens die vrijheid moeten verlengen naar games. Zo veel minder gedoe en grenzen en zo veel meer games waarschijnlijk want het is zeker niet de eerste keer en ook waarschijnlijk helaas niet de laatste keer dat een studio hun eigen ideeen moeten veranderen (in mijn ogen vernietigen) om gehoor te geven aan een groep jankers. Sorry ik word wit heet van dit soort dingen. Vooral als iemand die zelf met 3d werkt en vele vrienden in de industrie waar ik vaak dit soort verhalen van hoor.
Nou ga ik heeeel erg hopen dat ze Josie niet aanpassen want dat zou ik echt heel erg jammer vinden. En ik hoop ook dat Harade sterk genoeg in zijn schoenen staat (en Namco ook) om geen gehoor te geven aan deze zeurende oudjes die er dadelijk toch niet meer zijn  .
ps. als ik ergens te hard klink moet je het zeggen. Maar atm is dit het "vriendelijkst" dat ik kan zijn haha
|