Ik vond Tekken 4 wel leuk, voor het eerst Story mode en dat was echt geweldig, ik hoop dat in Tekken 7 we een Story mode krijgen die een beetje lijkt op die van Tekken 5, met die cutscenes tussen door enzo.
Citaat:
Er wordt nog geexperimenteerd met het balanceren van Power Crushes en Rage Arts
Ik weet nog steeds niet echt wat ik hiervan moet vinden, het lijkt me iets wat misschien leuk zou zijn voor Tekken X Street Fighter, maar voor Tekken 7 weet ik niet.
Citaat:
De feature om characters eerst vrij te spelen wordt weer overwogen
Ik zou dit wel leuk vinden, voelt weer een beetje aan als vroeger

Is ook misschien wel goed voor nieuwe spelers, ze blijven gemotiveerd om te spelen om nieuwe karakters te unlocken en het is dan niet zo overweldigend als er meteen keuze is uit 40 karakters ofzo.
Citaat:
Hoewel het Rage systeem van Tekken 6/Tekken Tag Tournament 2 eerst een goede beslissing leek te zijn, heeft dit Rage systeem 5 jaar later inmiddels een slechte reputatie opgebouwd als comeback feature. Vandaar dat de feature grotendeels geschrapt is met de komst van Rage Arts
We zagen bij de Testlocatie gameplay Rage Arts, dit ziet er nogal OP uit vond ik, dus ik weet niet of dat wel een goede reputatie krijgt ^^'
Citaat:
Harada moedigt men aan om streams en video's van Tekken 7 te verspreiden, zodat anderen aan de hand van videomateriaal een mening kunnen vormen in plaats van zich te vergrijpen aan tekstuele geruchten
Ben ik zeker van plan te doen, is ook makkelijk met de livestream optie op PS4 en Xbox One.