Laatst gewijzigd door JinKazshima: 3 januari 2014 om 01:52.
Gepost door Jin-Jun *PoweR* 
Citaat:
Als het Tekken 7 is dan hoop ik dat het wat sirieuser wordt dan Tekken 5,6 en TTT2...Een minder kinderachtige costumization dat minder gefocust is op leuke teddy beertjes en meer op vecht of vrijetijds outfits voor de characters...en ik zou ook graag de mogelijkheid willen hebben om oude outfits trug te kunnen zetten op iedere character
Ik hoop dat het verhaal ook wat sirieuser wordt dan alleen maar grappige endings...neem een voorbeeld aan Heihachi's Tekken 2 ending en vergelijk dat met zijn Tekken 5,6 of TTT2 ending
Ik vind een 50+ character rooster ook een beetje aan de overdreven kant vooral als 1 van de 4 characters alterecho's van elkaar zijn
Ik zou liever een character rooster willen zien dat een beetje in de buurt komt van Tekken Tag Tournament met de nieuwe characters uit Tekken 5
Ik zou ook graag willen zien dat iedere character zijn of haar eigen stage krijgt met theme's die niet alleen dupstep bevatten...ieder character zou ook nu zijn eigen nieuwe stem en geluids effecten moeten krijgen...bloed in Tekken zou ook niet verkeerd zijn zolang ze er maar niet mee overdrijven
EDIT:
Zou zouden het ook zo moeten doen dat je sommige stages,characters en classic outfits zelf moet unlocken
Ik vind character zoals Yoshimitsu en Bryan qua verhaal ook niet meer zo ineresant als dat ze waren omdat ze in Tekken 5,6 en TTT2 ongeveer de zelfde endings hebben waarbij ze alleen maar tegen elkaar vechten...wat is er gebeurt met het gevecht tussen Bryan en Lei of Yoshimitsu en Kunimitsu??(Als Kuni er nog zou zijn natuurlijk)
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Gepost door Tommystar 
Citaat:
Ook iets wat ik al lang in tekken wil zien zijn een soort van finishing moves waarvan elke character er een hoop heeft. Dit zijn dan de enige moves of throws die de vijand kunnen afmaken, want ik vind het echt onozel dat ze in tekken dood kunnen gaan door een mini boksje of trapje... maja puur my opinion :p ik weet dat velen dit geen goed idee zouden vinden
Bedoel je niet zoiets als Jin's item move waarbij hij zijn tegenstanden helemaal totalos slaat als die bijna K.O. is
Gepost door boom-xl 
Citaat:
Het mag van mij ook wel iets serieuzer, maar niet te serieus. Ik vind de humor ook wel eens leuk tussendoor. 
Ligt eraan wat voor character het is
Gepost door Mystique 
Citaat:
And perhaps kapotte outfits etc voor extra realisme :3
Een bloedneus,een paar blauwe en rode plekken en kapotte kleding is al goed genoeg
Jin-Jun *PoweR* > JinKazshima
|