Gepost door Cacheado86
Citaat:
@DeTrun: veel succes morgen. Ik heb Tielt-Winge gekozen vanwege de afstand en nog een extra week om "as good as it gets" wat skills te krijgen. Wie weet valt het nog wel mee en zijn we niet de enige experimenteerders. Maar verliezen vind ik nooit zo heel erg, als je tenminste je kan achterhalen waar je de mist in ging (ik spreek nu wel over T6). Maar laatste is wel pijnlijk natuurlijk. Zet 'm op in Merksen zou ik zo zeggen en laat eens weten hoe het daar was. Merci!
Bedankt en inderdaad, verliezen is niet erg, ik ga gewoon voor de lol spelen. Ik wil wel nog proberen te winnen :p Heb daarjuist nog even gespeeld, werd constant ge-CH'd doordat ik niet wist wanneer strings eindigden en weet totaal niet hoe te punishen. Nja, ben gewoon noob -_- Ik ga wel proberen mijn stick te gebruiken. ^^
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Hier een verslagje:
Ok, dus ik ben vandaag naar de eerste Belgische voorronde geweest van het Soul Calibur 5-toernooi. Het was wel nogal kort (ongeveer 20 deelnemers kwamen opdagen, dacht ik), maar toch wel leuk ^^
Toen ik daar aankwam, was er al een eerste verrassing: ik kwam Bakanoobsama tegen en heb RcR en Garrzett ontmoet. Lang geleden dat ik Bakanoob had gezien (Tekkentoernooi in Delft). Blijkbaar hielp Dutchnoobz mee met de organisatie van de toernooien, wist ik niet.
Verrassing 2: JinTheBest was ook komen opdagen, samen met 2 andere spelers, Vhd en Alukard. Mijn eerste gedachte: “I’m dead (-_-). Nja, toch mijn best doen”
Dan het toernooi zelf: Het was dus single elimination, met in de eerste ronde veel mensen die automatisch naar ronde 2 gingen door gebrek aan deelnemers. 6 man moest eerst nog doorheen de eerste ronde geraken. Ik was 1 van die 6 man en ik kon geen stick gebruiken -_-.
Ronde 1 was tegen een Xiba-speler, 2-0 gewonnen. In ronde 2, speelde ik tegen een Raphael-speler, had toen ook 2-0 gewonnen. Kwartfinale was tegen JTB. Ok, dus: eerste match 3-0 verloren. Bij de tweede match stond ik 2-0 voor, maar JTB had me toch ingehaald, dus ik heb uiteindelijk 2-0 verloren. Ah, so close -_-. Nja, ik moet echt low gaan blocken volgens Dutchnoobz-crew, ze hebben wel gelijk, haha. JTB won uiteindelijk het toernooi. De twee finalisten gaan door naar de volgende ronde, dus voor mij was het al gedaan. Ah, so close (-_-)
Ik heb wel wat bijgeleerd van Garrzett ivm Soul Calibur. JTB wil ook eens Tekken tegen mij spelen, dus ik heb wrs een goede indruk achtergelaten, haha ^^ Achteraf nog wat casuals gespeeld.
Nja, heb niet gewonnen, maar ben wel tevreden over mijn prestatie, vooral omdat ik het spel nog niet echt goed ken. Het was tof om Bakanoobsama weer te zien en nieuwe mensen te leren kennen (Garrzett, RcR, JTB).
Random notes:
- Bakanoobsama + camera = overenthousiast de Game Mania filmen, haha ^^
- Gratis energy drinks :p
- Moet Nightmare eens gaan bestuderen, zodat ik tenminste in close range kan geraken -_-
Ok, nu ga ik studeren -_-