Jin Kazama, Paul Phoenix en Marshall Law zullen toegevoegd worden aan het roster van Street Fighter X Tekken. Dit is te zien in de aangekondigde trailers van Capcom.
Daarnaast zijn aan de Street Fighter zijde characters zoals Juri, Balrog en Vega bevestigd. De eerste video richt zich op Jin Kazama, Ling Xiaoyu, M. Bison en Juri in een cinematische trailer. De tweede video toont gameplaybeelden van Rufus, Balrog, Vega, Juri, Ling Xiaoyu, Lili, Asuka Kazama, Paul Phoenix en Marshall Law.
Aan het eind van de tweede video wordt een eerder gerucht bevestigd betreffend exclusieve characters voor de Vita versie. Namens Namco wordt Pacman toegevoegd en namens Capcom wordt Megaman in de game gebracht.
ooooh, me likes! x3 now it all gets interesting ik vraag me wel af of Devil Jin ook playable word of dat het dan Jin blijft... die raamvleugels zijn wel erg mooi en gaaf xD
ik hoop ook dat ze super street fighter 2 turbo hd remix samen met pac-man en mega man erbij doen maar als pac-man en mega man 8-bit gaan dan super street fighter 2 turbo naruurlijk(mijn beste street fighterXD)