Sony heeft bekend gemaakt dat je vanaf nu de nieuwste firmware 3.61 kan downloaden. Deze firmwarme is vereist om binnenkort weer toegang te krijgen tot het PlayStation Network.
Firmware 3.61 voegt allerlei nieuwe verbeterde beveiligingen aan jouw PlayStation 3. Nadat jouw PS3 is geupdate ben je ook verplicht om jouw wachtwoord wijzigen, zodra je verbinding hebt gemaakt met het PlayStation Network. Daarnaast maakten ze ook bekend dat het PlayStation Network per land hersteld wordt en gedeeltelijk weer zal gaan werken. De functies dat in de eerste fase zullen werken zijn :
- Online play
- Inloggen op je account en bewerken van je gegevens
- Trophies bekijken/synchroniseren
- Vriendenlijst
- Berichten versturen
- Playstation Home
De Playstation Store zelf en kopen van producten worden op een latere tijdstip hersteld.
Ik lees nu dit met betrekking tot wachtwoord wijzigen:
Citaat:
Het wachtwoord dient te worden gewijzigd vanaf de spelcomputer waarop het account is geactiveerd, of vanaf een andere console waarna via een e-mail de wijziging moet worden bevestigd door op een link te klikken.
.. #realiseert zich nu pas dat de playstation store die ik net moest hebben nog langer erover doet#
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUU--
.. #realiseert zich nu pas dat de playstation store die ik net moest hebben nog langer erover doet#
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUU--