Gepost door AcTioNPaXioN 
Citaat:
Lol, ryder las ik nou dat je zei dat de voorbereiding goed was? Wil je mij vertellen wat de voorbereiding was?
Ik was er om half 12. Stond voor een container lol. Wordt open gedaan door een buurman die ik wakker maak met de bel. Buurman en ik moesten serotonic bellen want die lag bij zijn vriendin te slapen. Dit duurde nog een half uur omdat de vriendin niet haar geliefde wakker wilde maken. Inmiddels zijn er al meer mensen gekomen waaronder een irritant meisje (kennis van serotonic) die over niets anders dan mensen neersteken sex en haar afkomst kon praten. Gezellig met zijn 7nen in een container. Na een paar x bellen besluit serotonic 3uur later op te komen dagen.
Hierna werden we gedumpt in een super koud ruimte met 1 PS3. Ook dit moest blijkbaar een half uur duren. Zo erg was het niet want na 2uur werd het er al iets warmer en kon mijn jas uitgedaan worden. Toernooi werd uiteindelijk gewoon een meeting met 10 mensen op 1 ps3
Nogmaals, leg mij uit waarom het goed georganiseerd was?
Nou volgens de volgende redenen
-iedereen was er om 12 uur, wat ook wil zeggen dat er genoeg tijd was om alles bij elkaar te krijgen, helaas was de organistor te laat. Als hij er wel op tijd was dan zou het toch anders zijn gegaan. En de toernooi begon eigenlijk pas rond 14:00 dus je had ook pas rond die tijd kunnen komen.
-De kou: niemand wist hoe hij/zij met de verwarming/airco moest omgaan totdat ik aan sergio vroeg of hij de verwarming kon aanmaken.
-En dat meisje die jij zo irritant vond, vond ik juist kei hard. Ik ging helemaal plat met haar ze zorgde er wel voor dat er een beetje leven was in de brouwerij.
Dus al in al was het idee van de organisatie goed, alleen bij het uitvoeren liet de organisator het er een beetje bij liggen om alles goed af te handelen. En voor de rest was het een hele leuke avond maar zo te zien hebben wij beide een verschillende mening over hoe de dag voorbij ging.
Ik kijk er dus weer naar uit om in amsterdam naar een tekken toernooi te gaan.
Like I said, vote Serotonic
|