Laatst gewijzigd door AzuRe AuRoRa: 19 oktober 2009 om 23:27.
Gepost door BLAQstyle V4 
Citaat:
ik wed dat je dit van iemand op tekkenzaibatsu gecopytaste hebt.
-peace-
Meeste wel, maar ik was het met al die punten eens, en ik heb er nog wel een paar klaarliggen. Het is gewoon, ja, best goed gedaan, maar er zijn een paar grote fouten. Maar zeg nou eerlijk, is dit nou echt geloofwaardig? Na 2 jaar in de arcade komen ze er nu pas achter, met de kleine kans dat het waar is, en dan maken ze maar 1 foto?
Nog een punt : Waarom als je Azazel krijgt ga je hem eerst een paar klappen met Steve geven? Ze hebben expres een Healthbar met schade om het realistischer te doen lijken, maar het maakt het juist onrealistisch als je het mij vraagt.
Edit : Er is eigenlijk maar een ding dat er op wijst dat het echt zou kunnen zijn, en dat is dan wel de slechte kwaliteit van het hele plaatje, ook de personages zijn een beetje blurry.
@ V-Four : De personages staan ook veelste laag, Azazel wordt meestal zo gefilmd dat je zijn kop niet ziet maar zijn benen. Op deze foto staat zijn ene poot buiten de foto, en als ze stilstaan kan dat dus niet, want dan hoor je gewoon zijn beide poten te zien. Je vecht zeg maar tegen Azazel zijn poten, niet tegen zijn lichaam. en steve's poten staan ook buiten het beeld?
|