Namco heeft in een persbericht aangekondigd dat Tekken 6 op 27 oktober in de Verenigde Staten verschijnt. Europa en de rest van de wereld zullen snel daarna over Tekken 6 beschikken
Namco's voornemen voor een wereldwijde release lijkt dus niet haalbaar te zijn. Overigens gelden de bovenstaande data alleen voor de PlayStation 3- en Xbox 360-versie. De handzame versie voor de PlayStation Portable heeft geen releasedatum gekregen en lijkt een latere release dan eind oktober te gaan krijgen.
Ughh, vijf maanden en minstens 2 dagen wachten is niet mis voor een uitgestelde release...
Ik zie trouwens niet echt veel lovende reacties op de nieuwe Campaign Mode. Ik hoop dat het tegen die tijd zowel af is als 'opgepimpt'. Nu ik er trouwens op terugkijk is die mode wel een leuke respons tegenover de fans die zowel Tekken Force als Tekken Tag terug wilden hebben
ej ik zat zo op wehkamp.nl daar haal ik ook wel eens spellen vandaan en daar stond in een keer dat tekken 6 vanaf 1 oktober te bestellen is. das echt vaag want nou weet ik niet meer wat er nou klopt, overal staat het anders aan gegeven.