Katsuhiro Harada heeft weer een nieuwe blog op
IGN geschreven. In deze tweede blog spreekt hij onder andere over de online-structuur.
Het Tekken team erkent dat de online mode van Tekken Dark Resurrection probleemrijk is. Harada vertelt dat Tekken Dark Resurrection hun eerste online fighting game was en er diverse limieten in het netwerk en de technologie destijds zaten. Het online-component wordt volledig herschreven om dergelijke problemen met Tekken 6 te voorkomen.
Harada praat ook over het balans in de game. Hij verklaard dat het moeilijk is om het balans zodanig aan te passen, dat iedereen er tevreden mee is. "Maar natuurlijk waardeer ik alle feedback en alles wat onze fans op te merken hebben, wordt gereflecteerd naar het team", aldus de uitvoerend producent. Ook wordt er weer over Motion Blur gesproken, waarin bevestigd wordt dat er definitief een aan/uit optie voor dit grafische effect toegevoegd zal worden.
Verder haalt de Japanner herinneringen op met Tekken Ball Mode, waarover hij kwijt wilt dat deze mode door 3 man in 6 weken destijds werd gemaakt. Katsuhiro Harada sluit af met het bericht dat hij nog meer tijd in de game zal gaan steken, gezien zijn vriendin hem gedumpt heeft vanwege zijn actieve werkhouding.
De volledige blog kan je op
IGN in het Engels lezen.