Dr Bosconovitch zat puur voor de grap in Tekken 3 en Harada heeft toen nooit overwogen om hem in elk deel terug te laten komen. Maar als Dr Bosconovitch inderdaad terugkeert, dan is het vanwege dezelfde reden waarom o.a. Kunimitsu terugkeert, gezien Kunimitsu keihard geschrapt werd na TTT1
Als je de moveset van de characters grondig veranderd is dat toch geen probleem?
Die andere is lastig, maar als ik toch iets moet gokken, dan misschien toch Shin Kamiya als palette swap van Jin, omdat Harada toch veel verzoeken kreeg om Shin speelbaar te maken in de game. Of anders Tougou met moveset van Lars
Dr. Boskonovitch zowiezo. En ik denk de tweede: Miharu, Tougou, Shin Kamiya, Feng's master & Ho Chi Myong.
Maar wanneer denk je dat deze karakters bekend gemaakt gaan worden??
Dr. Boskonovitch zowiezo. En ik denk de tweede: Miharu, Tougou, Shin Kamiya, Feng's master & Ho Chi Myong.
Maar wanneer denk je dat deze karakters bekend gemaakt gaan worden??
Feng's meester is dood en Ho Chi Myong is dood/doodziek, dus ik denk het niet. En als Ho Chi Myong erin zou komen zouden er 4 mensen aan capoeira doen.
Feng's meester is dood en Ho Chi Myong is dood/doodziek, dus ik denk het niet. En als Ho Chi Myong erin zou komen zouden er 4 mensen aan capoeira doen.
Das waar, Maar het is ook non-canonical dus het zou wel kunnen. En Feng's Master had ook niet echt een grote rol in tekken dus hij zal er oook niet echt in zitten dus ik denk toch maar: Miharu, Tougou & Shin Kamiya. En Dr. B zit er zowiezo in.
Maar wanneer denk je dat deze characters bekend gemaakt worden?
Das waar, Maar het is ook non-canonical dus het zou wel kunnen. En Feng's Master had ook niet echt een grote rol in tekken dus hij zal er oook niet echt in zitten dus ik denk toch maar: Miharu, Tougou & Shin Kamiya. En Dr. B zit er zowiezo in.
Maar wanneer denk je dat deze characters bekend gemaakt worden?
Ik denk volgende maand, dan is het een maand voor release.
Hoe speel je eigenlijk dan die eind video's vrij?? Met arcade zowiezo, maar als je bijvoorbeeld met Jin Kazama & Asuka Kazuma arcade uitspeelt. Speel je dan beide eind filmpjes vrij of het eindfilmpje van de personage die je als eerst hebt aangeklikt??
Dat ja, alleen de ending van de eerstgekozen character word getoond ^^
aan de ene kant best wel handig, want dan kan je eerste karakter je slechtste zijn en je tweede je beste. Maar het heeft ook zijn nadelen dat je er lang over doet om ze vrij te spelen, maar je bent dan eigenlijk wel lekker bezig.
aan de ene kant best wel handig, want dan kan je eerste karakter je slechtste zijn en je tweede je beste. Maar het heeft ook zijn nadelen dat je er lang over doet om ze vrij te spelen, maar je bent dan eigenlijk wel lekker bezig.
Dat vind ik juist een handig systeem. Stel dat je echt supergoed bent met Xiaoyu, Yoshimitsu of Nina en je bent er slecht met Panda, Kunimitsu of Anna, dan kun je je beste personage op plaats 2 zetten en toch het meeste met hen spelen terwijl je dan wel van personage 1 het eindfilmpje unlocked!