Niemand is het zeker opgevallen dat ze een andere toets hebben gekregen
Nou ik vind ook eigenlijk wel dat je een ei bent als je niet ff eerst kijkt voordat je iets maakt.
Je leest een contract toch ook eerst voordat je het tekend?
Fout ligt bij beide partijen.
*iig niet bij mij*
Klote van je ontslag Nick.
Als ik nu gecontroleerd word kan je me niet matsen.XD
Ik kom eigenlijk nooit controles tegen.
Bij ons bespreken ze ieder tentamen altijd.(eerste en laatste woorden van elke pagina worden opgenoemd) Iedereen controleert het ook. Bij ons is het nog nooit voorgekomen dat het iemand niet is opgevallen. Plus alles wordt apart uitgedeeld. (je steekt je hand op als docent met 'jouw' toets komt)
Sommigen krijgen dan voor mekaar nog de verkeerde in handen te krijgen, maar zijn dan niet zo dom dat te maken. Even aangeven en klaar. Zelfde geldt voor verkeerde formulekaarten die op tafel liggen.
Als je dan nog het verkeerde tentamen maakt, is het je eigen verantwoordelijkheid.
Bij ons bespreken ze ieder tentamen altijd.(eerste en laatste woorden van elke pagina worden opgenoemd) Iedereen controleert het ook. Bij ons is het nog nooit voorgekomen dat het iemand niet is opgevallen. Plus alles wordt apart uitgedeeld. (je steekt je hand op als docent met 'jouw' toets komt)
Sommigen krijgen dan voor mekaar nog de verkeerde in handen te krijgen, maar zijn dan niet zo dom dat te maken. Even aangeven en klaar. Zelfde geldt voor verkeerde formulekaarten die op tafel liggen.
Als je dan nog het verkeerde tentamen maakt, is het je eigen verantwoordelijkheid.
Maarja, dit zijn examens hea?
Dat is een stuk massaler dan tentames.
Verschillende niveau´s zitten dan in 1 zaal.
Maar het is een fout van beide partijen, ik blijf erbij dat het stom iets te maken voordat je even kijkt wat wat het is.
Maarja, dit zijn examens hea?
Dat is een stuk massaler dan tentames.
Verschillende niveau´s zitten dan in 1 zaal.
Maar het is een fout van beide partijen, ik blijf erbij dat het stom iets te maken voordat je even kijkt wat wat het is.
Nee hoor. Ik zit op een atheneum school(met latijn). We zitten nu met 200 man in 1 zaal. Alle profielen soms door mekaar. Dan duurt uitdelen best lang. Aangezien een heleboel dan wat anders nodig hebben.
Dus bij ons zit er weinig verschil tussen examens en tentamens. Enkel dat bij examens minder mensen aanwezig zijn als het goed is. En je ws meer mensen tegelijk hebt die hetzelfde doen.
Nee hoor. Ik zit op een atheneum school(met latijn). We zitten nu met 200 man in 1 zaal. Alle profielen soms door mekaar. Dan duurt uitdelen best lang. Aangezien een heleboel dan wat anders nodig hebben.
Dus bij ons zit er weinig verschil tussen examens en tentamens. Enkel dat bij examens minder mensen aanwezig zijn als het goed is. En je ws meer mensen tegelijk hebt die hetzelfde doen.
Maken jullie tentamens ook in een zaal?
Dat deden ze bij ons alleen in de laatste periode.
Verder maken we alles in lokalen.(en die zijn trés klein.)
Ik vind in een zaal toetsen maken wel fijner, is een stuk stiller dan in een lokaal.
Ja, al het gehele jaar. In gymzaal of aula.
Enkel vorig jaar niet. (voor afsluiten van vakken die je laat vallen).
Luistertoetsen gebeuren ook in zaal. Vorig jaar dacht ik ook. *alleen met engels dacht ik*
En ja, in zaal is prettiger. Rustiger. En je kan beter spieken.
Dat ook.
Ik spiek niet meer sinds mijn nogal genânte mislukking.
Had niet geleerd, dus had een uitgebreid briefje gemaakt, en ik ga zitten om mijn toets te maken en was ben helemaal vergeten waar ik hem had verstopt. ;__;
Als ik nu gecontroleerd word kan je me niet matsen.XD
Ik kom eigenlijk nooit controles tegen.
Weet wel ongeveer waar ze 't meest controleren
Wel een genante mislukkig. xD Mijn laatste keer spieken... herriner ik me niet eens meer. Afgelopen jaar niet gedaan, beetje lastig met multiple choice vragen.
Wel een genante mislukkig. xD Mijn laatste keer spieken... herriner ik me niet eens meer. Afgelopen jaar niet gedaan, beetje lastig met multiple choice vragen.
Slinge zeker?
Echt controleren kan ik het niet noemen, er staan af en toe mensen met witte jasjes met elkaar te praten bij Beurs.
Ik heb het maar 1x meegemaakt dat ze in de metro om een vervoersbewijs vroegen.
Multiple choice owned.
Hoef ik zelf geen antwoord te bedenken als ik een vraag niet weet.