Mijn internet zegt vanaf donderdag, iig wel HEEEEEEL erg blij dat het uberhaupt weer beter wordt!
ik hoop maar dat het weer weer wat beter word (ach ja mij boeit het weer niet meer, want ik moet mijn pa toch niet meer helpen op de daken dus van mij mag het best gaan regenen)
Ik woon in België he, en het was vandaag al heel mooi weer hier
Weerberichten, wanneer hebben jullie het WEL eens goed... Ik hier heb ook nauwelijks last van slecht weer gehad. Als iemand tegen mij had gezegd dat een dag als vandaag en een dag als gisteren direct na elkaar zouden komen, had ik em niet geloofd!
Als we Pietje Paulusma mogen geloven, start de zomer morgen/straks. Ben benieuwd
Heb nu zo goed als vakantie. Krijg mijn 'hele' vakantie de tijd om te kiezen om door te gaan naar het volgende jaar met achterstand of het jaar opnieuw te doen.
ik neem mijn psp met Tekken DR, MGS Ac!d, MGS Ac!d 2, MGS PO en MGS PO+ mee en mijn gameboy met MGS Ghost Babel en mijn MGS 1 official strategy guide, MGS 3 official strategy guide en MGS 4 official strategy guide
tekken dr .. onder je stapel met mgs games en stratagy guides .. phoe phoeh
=] veel plezier daar in oostenrijk
nu niet doorweekt maar doorbakken ~ wat een zonnetje ~
¬¬ naaktstrand? who started 2 mention it xD?
Gray.
We hebben hier 2 stranden:
Slufter en Blokkendammer. (nou..eigenlijk hebben we er meer, maar zijn de 2 bekenste)
Op de ene tref je een hoop roodverbrande Duitsers (net als op elk ander strand) en op de ander naked people. .__.
(en die zijn altijd oud en eww)
veel fun in oostenrijk Gray
ja naakstranden daar is niks te zien, alleen oude verimpelde mensen die ni aan te zien zijn In Kroatië was het wel anders , maar daar mocht je ook op als je niet naakt was dus