8 februari 2009
|
|
Leeftijd: 27 
 NullNinja
|
ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp, fotocamera, rekenmachientje, agenda, stift, id, stinksokken, Alie, Rex, mijn laptop, tas,mijn w.c., riem, mijn tekenspullen, mijn New Era Petjes, en me mp3!mijn hoofd, geld, mijn vriendin,een koffer om alles in te doen,een auto, een shitload aan BIER, Drugs, kleine rotzooi,mijn hersens, koekjes!!, mijn iq, troep
|
|
|
8 februari 2009
|
|
Leeftijd: 26 
|
ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp, fotocamera, rekenmachientje, agenda, stift, id, stinksokken, Alie, Rex, mijn laptop, tas,mijn w.c., riem, mijn tekenspullen, mijn New Era Petjes, en me mp3!mijn hoofd, geld, mijn vriendin,een koffer om alles in te doen,een auto, een shitload aan BIER, Drugs, kleine rotzooi,mijn hersens, koekjes!!, mijn iq, troep,mijn vliegtuig tickets
|
|
|
8 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp, fotocamera, rekenmachientje, agenda, stift, id, stinksokken, Alie, Rex, mijn laptop, tas,mijn w.c., riem, mijn tekenspullen, mijn New Era Petjes, en me mp3!mijn hoofd, geld, mijn vriendin,een koffer om alles in te doen,een auto, een shitload aan BIER, Drugs, kleine rotzooi,mijn hersens, koekjes!!, mijn iq, troep,mijn vliegtuig tickets, dingen waar je niks aan hebt
|
|
|
8 februari 2009
|
|
|
ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp, fotocamera, rekenmachientje, agenda, stift, id, stinksokken, Alie, Rex, mijn laptop, tas,mijn w.c., riem, mijn tekenspullen, mijn New Era Petjes, en me mp3!mijn hoofd, geld, mijn vriendin,een koffer om alles in te doen,een auto, een shitload aan BIER, Drugs, kleine rotzooi,mijn hersens, koekjes!!, mijn iq, troep,mijn vliegtuig tickets, dingen waar je niks aan hebt,dingen waar je wat aan hebt
|
|
|
10 februari 2009
|
|
|
ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp, fotocamera, rekenmachientje, agenda, stift, id, stinksokken, Alie, Rex, mijn laptop, tas,mijn w.c., riem, mijn tekenspullen, mijn New Era Petjes, en me mp3!mijn hoofd, geld, mijn vriendin,een koffer om alles in te doen,een auto, een shitload aan BIER, Drugs, kleine rotzooi,mijn hersens, koekjes!!, mijn iq, troep,mijn vliegtuig tickets, dingen waar je niks aan hebt,dingen waar je wat aan hebt, mijn Arab Money!!!,
|
|
|
10 februari 2009
|
|
Leeftijd: 31 
 AFGnmdZ
|
ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp, fotocamera, rekenmachientje, agenda, stift, id, stinksokken, Alie, Rex, mijn laptop, tas,mijn w.c., riem, mijn tekenspullen, mijn New Era Petjes, en me mp3!mijn hoofd, geld, mijn vriendin,een koffer om alles in te doen,een auto, een shitload aan BIER, Drugs, kleine rotzooi,mijn hersens, koekjes!!, mijn iq, troep,mijn vliegtuig tickets, dingen waar je niks aan hebt,dingen waar je wat aan hebt, mijn Arab Money!!!, Dr Dre Muziek(h) pling pling pling pling,
|
|
|
10 februari 2009
|
|
|
ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp, fotocamera, rekenmachientje, agenda, stift, id, stinksokken, Alie, Rex, mijn laptop, tas,mijn w.c., riem, mijn tekenspullen, mijn New Era Petjes, en me mp3!mijn hoofd, geld, mijn vriendin,een koffer om alles in te doen,een auto, een shitload aan BIER, Drugs, kleine rotzooi,mijn hersens, koekjes!!, mijn iq, troep,mijn vliegtuig tickets, dingen waar je niks aan hebt,dingen waar je wat aan hebt, mijn Arab Money!!!, Dr Dre Muziek(h) pling pling pling pling,mijn telefoon
|
|
|
10 februari 2009
|
|
Leeftijd: 32 
 mad-professor
|
ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp, fotocamera, rekenmachientje, agenda, stift, id, stinksokken, Alie, Rex, mijn laptop, tas,mijn w.c., riem, mijn tekenspullen, mijn New Era Petjes, en me mp3!mijn hoofd, geld, mijn vriendin,een koffer om alles in te doen,een auto, een shitload aan BIER, Drugs, kleine rotzooi,mijn hersens, koekjes!!, mijn iq, troep,mijn vliegtuig tickets, dingen waar je niks aan hebt,dingen waar je wat aan hebt, mijn Arab Money!!!, Dr Dre Muziek(h) pling pling pling pling,mijn telefoon,ANWB-pasje
|
|
|
21 februari 2009
|
|
|
ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp, fotocamera, rekenmachientje, agenda, stift, id, stinksokken, Alie, Rex, mijn laptop, tas,mijn w.c., riem, mijn tekenspullen, mijn New Era Petjes, en me mp3!mijn hoofd, geld, mijn vriendin,een koffer om alles in te doen,een auto, een shitload aan BIER, Drugs, kleine rotzooi,mijn hersens, koekjes!!, mijn iq, troep,mijn vliegtuig tickets, dingen waar je niks aan hebt,dingen waar je wat aan hebt, mijn Arab Money!!!, Dr Dre Muziek(h) pling pling pling pling,mijn telefoon,ANWB-pasje,route-mobiel pasje
|
|
|
2 maart 2009
|
|
|
Laatst gewijzigd door Ichigo: 3 maart 2009 om 10:18. Reden: een verbetering
ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp, fotocamera, rekenmachientje, agenda, stift, id, stinksokken, Alie, Rex, mijn laptop, tas,mijn w.c., riem, mijn tekenspullen, mijn New Era Petjes, en me mp3!mijn hoofd, geld, mijn vriendin,een koffer om alles in te doen,een auto, een shitload aan BIER, Drugs, kleine rotzooi,mijn hersens, koekjes!!, mijn iq, troep,mijn vliegtuig tickets, dingen waar je niks aan hebt,dingen waar je wat aan hebt, mijn Arab Money!!!, Dr Dre Muziek(h) pling pling pling pling,mijn telefoon,ANWB-pasje,route-mobiel pasje,mijn ananas
|
|
|
2 maart 2009
|
|
 NullNinja
|
Gepost door Ichigo 
Citaat:
ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp, fotocamera, rekenmachientje, agenda, stift, id, stinksokken, Alie, Rex, mijn laptop, tas,mijn w.c., riem, mijn tekenspullen, mijn New Era Petjes, en me mp3!mijn hoofd, geld, mijn vriendin,een koffer om alles in te doen,een auto, een shitload aan BIER, Drugs, kleine rotzooi,mijn hersens, koekjes!!, mijn iq, troep,mijn vliegtuig tickets, dingen waar je niks aan hebt,dingen waar je wat aan hebt, mijn Arab Money!!!, Dr Dre Muziek(h) pling pling pling pling,mijn telefoon,ANWB-pasje,route-mobiel pasje,mijn hersens
iets dat je opvalt?, leer eerst eens goed te kijken
|
|
|
3 maart 2009
|
|
|
heb et al verbetert
|
|