op einde zie je dat het zomer 2008 komt ,dus we kunnen denk ik na die tijd pas tekken 6 verwachten aangezien dat de producer toen zeiden dat soul calibur 4 eerst uit komt...
Ik kan altijd wel genieten van de serie, ookal is het niet zo als bij andere serie's die ik vaker speel. Die Star Wars figuren vind ik wel leuk, maar niet echt heel belangrijk. Yoda lijkt me dan wel weer minder dan Darth Vader.
je moet het zo zien als ze darth vader er in doen moeten ze er ook iemand van de andere kant indoen. En omdat alle andere ook jedi zijn en ze al 1 hebben, hebben ze voor Yoda gekozen denk ik of zoiets in de aard
Het spel verschijnt op 29 juli in Amerika en zal ongetwijfeld rond ditzelfde tijdstip in Europa uit gaan komen. Samen met deze datum kondigt de uitgever ook een gelimiteerde versie aan van de game, naast het spel krijg je een artboek, een T-Shirt, een wedstrijdsteun (en nee, ook wij hebben nog geen idee in welke vorm) en (nog onbekende) exclusieve content. Dit alles krijg je aangeleverd in een tinnen box.
3 maandjes nog. Daarna kan Namco zich concentreren op de release van T6
Als je genoeg aanvallen afweert, heb je een moment waar de tegenstander jouw harnas kan breken. Dit gedeelte van de lichaam is dan vatbaar voor Critical Finishers, waarmee je diegene met één aanval kan verslaan.