Gepost door Serotonic
Citaat:
hey iedereen thanx voor de aanwesigheid. ik was aangenaam verast door de opkomst van nieuwe spelers.
@Chin
nice man, congrats met de overwinning
@Rico
verwachte je al op je plek. netjes gedaan. als je volgende x toch een set wint zorg dan dat je ze allebei wint :p
@Eugene
props man onderschatte je thnx 4 de ps3 en next time no mercy ur going down (6)!
@wogus
Ja je had me goed te pakken, jammer genoeg geen 2de plek zoals sof's voorspelling. thnx voor de inzet.
@Leekazama
Zoals iedere keer scheelde het niets. ALtijd erg spannende matches, hadden ze moeten recorden deze
@Flora
Je had me aangenaam verast met je skills. vind je nu officieel beste tekken speelster
@Akua
volgende keer doe je gewoon mee, anders stuur ik Malekith op je af..
@Ryder
Heb je law niet kunnen zien, maar als er een meeting bij andy is moet je ook even komen.
@Miza/Younes
Tof dat jullie toch kwamen ookal was het wat laat, neem Dlovan mee next time
@Yj/Kenneth
Jullie waren ook beide nieuw voor mij, altijd cool weer nieuwe spelers te ontmoeten. Hoop dat jullie er volgende keer weer bij zijn.
@de rest
Thanx voor jullie aanwezigheid, ik zal ervoor zorgen dat we volgende keer tot laat in de ruimte kunnen blijven voor eventuele casuals/ money/ team - matches. Ik denk eraan om er nog 1 laatste te organiseren eind oktober vlak voor de tekken 6 release.
interesse?
Ser
@ser
hou me op de hoogte met die meeting bij andy ik ben dan zeker van de partij
p.s. ik heb je matches met julia gezien, was kei hard man. als ik nog wat meer heb geoefent met bryan en law wil ik een one on one met jou en flora
|