Ik ga met Dirk zijn vorige statement mee. Een deel van de high ranks is echt goed en die matches zijn super (voor zover lag dat niet verziekt, ook de hoger gerankte spelers hebben lag).
Waar ik echt geirriteerd van raak, is van die spelers die een hoge rank hebben, maar alleen maar throws doen en sweeps ed. Sommige tenstrings zijn ook niet te pakken. Asuka's tenstring bijvoorbeeld heeft op een gegeven moment een korte lage stoot. Lowparryen resulteert standaard in de rest vd tenstring eten.
Verder heb je online friendly characters. (Frooty, no offense maar) Julia is er zo een. Haar 1143/111 mixup is al moeilijk te doen offline, online is het unblockable. Tuurlijk is het high risk, high reward, maar tegen een muur online deze mixup krijgen met allebei wallsplat is erg wrang.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat Ganryu meer voordeel heeft online. Zijn db2 wordt ook haast unblockable en zijn df2+3 is sick.
Waarom denk je dat er zoveel Lilinoobs zijn? Mensen hebben geleerd dat je kan spammen als een madman en online stijgt Lili ineens in de rankings.
Online Baeks en Hwoarangs zijn een geval apart. Je moet goed met ze zijn om goed druk te kunnen zetten. Om ze dan te stoppen moet je net op het juiste moment reageren. Online hoeven deze spelers dus echt alleen maar heel veel druk te zetten (moet je dus wel kunnen) en dan win je omdat lag een juiste reactie vertraagd of niet mogelijk maakt.
Ik heb respect voor spelers die proberen om online matches zo sportief mogelijk te laten verlopen. Dwz geen throws, gematigd lows en geen spammoves. Probeer te winnen door beter te zijn, niet door het systeem of de lag te misbruiken. Ik besef me dat dat de halve Tekkenervaring weghaalt, maar daarom spelen zoveel mensen geen dro...
Offline moet je alle viezigheid maar gebruiken, 't is aan de tegenstander om daarmee om te gaan.
|