He Nick, had je mijn ps3 nou nog nodig? Zoja dan moet dus wel iemand kabels meenemen.
Misschien kan je een overzichtje plaatsen van wie wat meeneemt voor de duidelijkheid.
TV/monitor:
- The Mall
- Ricardo
- Jie7
PS3:
- Marin
- Ricardo
- Azure
- Demo
Er wordt nog uitgekeken naar een vierde tv/monitor
Sorry, maar ik begrijp je niet. Hoe is dit onverwacht?
Als je begint met de aankondiging van een toernooi dan neem ik aan dat er afspraken zijn gemaakt wat betreft de pand en apparatuur. Dutchnoobz die huur berekent is niet iets nieuws.. tenzij je dus vanuit ging dat je monitoren kan gaan lenen NA de aankondiging 3 maanden geleden. Of te wel vanuitgaand dat ze het GRATIS doen.
En sinds wanneer regelt Nick iets? Alle toernooien waren grotendeels door Ricardo, Dutchnoobz of mij geregeld. Vorige keer werden de monitoren uitgeleend op verzoek van mij aan Dutchnoobz. Ricardo ging ze zelf ophalen. Hoe waren jullie het van plan?
Serieus, dit is gewoon net zo dom geregeld als de toernooien van Sergio. Totaal geen planning.
Ik denk, ik ga weer even een hele lange brief schrijven omdat ik weer alle leuke mensen en nieuwe leuke mensen xD ontmoet heb (:
@Jimmy, Jielong, Sushi (ssry dude ><, weet je echte naam niet..??) Echt serieus leuk om jullie ontmoet te hebben xD
Vanaf het moment dat de poules waren ingedeeld tot het moment dat jullie met zn allen pizza zaten te eten in een helemaal gecondenseerde auto was het echt grappig xD
Jimmy, ik gun jou de brackets de volgende keer meer, en Jielong was redelijk vergekomen al toch..? Je haar zat trouwens vat awesome (: EN DAT FILMPJE! Plaats dat filmpje! xD
Enneeuh, ja, ik vond de wc-tric wel mooi xD
@Angelo, jonguh
Wat kunnen wij het toch geweldig eens zijn, en geweldig oneens xD
HET IS IMNIDAA!!!!! Ik hoop dat je het nu eindelijk weet xD
Maar ik vond het ook superleuk jou weer te zien en bedankt dat je wachtte tot mn trein eraan kwam (: Dat was gezellig
@Nick
Jij had echt moeten meespelen seriously, het was echt lullig, en je smsje ook xD
Ik moest echt hard lachen toen ik m ontving xD
Maar ik heb mn vestje weer howr ^^! SNEL MODMEETING DUDE!
@Marijn
'Jaaaaaaaaaa, ik speel echt helemaal niet meer enzzoooo', DUDE! Hoe kom jij toch telkens verder! Echt proficiat! BTW! Ik wil dus die filmpjes ff op Youtube zetten, maar weet niet hoe snel ik dat kan doen, hopelijk vandaag, maar eeh, welke soort brackets was t? Winner brackets finals ofzo? Vast niet, maar welke wel?
@The Trung,
Ja, over jou heb ik echt niks te zeggen xD
Je zorgt maar dat je komt volgende week en je bent wel lief :3
EN EN EN EN EN Love you ><
@Michael
Dude, gezellig dat je kwam, seriously ;]
Vond het vet leuk, jmmr dat je niet ver was gekomen, maar je haar is awesome en laat t groeien DUDE!!
@Jay
Eeh, proficiat 2e plaats, NO dat was ik niet van je gewend D:
Maarrreeh, sorry dat ik nog belde maar ik kan er niet tegen als mensen niet willen geloven dat ik echt iets beter weet dan zij, HET IS IMNIDA ANGELO! Dus dnak je voor je hulp (:
Als het goed is komt er nog een filmpje dat ik en Angelo zitten te bekvechten, JIELONG! Stuur t xD
@Chin
Congratssssss! En jammer dat ik t gemist heb, maar ik heb oh zo bijzonder nog wel 3 filmpjes waarin jij gewoon wint!!! WHAAA enneeuh, waarin je hoi zegt tegen Marijn, echt lief zijn jullie voor elkaar (:
@Stefan
Dank je! Onze casuals waren voor mij de interessantste en leerzaamste van t hele toernooi (niet dat t veel zegt,,, maar dat telt niet) ik zal Wang als ik tijd heb beter moeten leren....
@Ricardo!!!!!
Ik laat je niet in de steek! Echt niet xD
Dank je wel voor je Zafina info, zal er wat mee proberen te doen (:
So, mocht ik iemand vergeten, sorry, maar heb t gevoel dat ik al hyper genoeg overkom xD
Ik vond dit een heel leuk toernooi, heb veel mensen weer teruggezien, ben erg blij dat ik ben gegaan. Thanks to Jimmy voor me te brengen naar het toernooi ^^
Ik ben op zich heel tevreden met mijn resultaat. Het toernooi bevestigde alweer dat ik dringend zal moeten gaan werken aan mijn character-kennis, en ook mijn throw breaking skills. Match tegen Ricardo, Jay en King_2nd was meest memorabel ^^
snel wat random dingen zeggen:
@Flora
Ik hou ook van jou :3
@Angelo
Wat een discussie had je toch met Flora xD Als je met een Koreaanse stick wil spelen, kan ik er wel 1 voor je regelen
@Jimmy en Jielong: Leer Sushi met de Koreaanse stick spelen, dan zal ik hem meer leren over Devil Jin Dank je voor alles wat jullie voor me hebben gedaan: overnachting, eten, vervoer, etc. Ik hoop dat we snel weer eens kunnen afspreken, voor meer grab-spam en random hopkicks ^^
@Chin
Ik was het deze toernooi weer helemaal vergeten te vragen, maar ik zou graag ooit eens Lili en Asuka casuals met je willen hebben ^^ Gefeliciteerd met eerste plaats!
@Jay
Man, ik vond het echt jammer dat ik je niet heb kunnen verslaan, ik verloor elke ronde met 3-2, was zo frustrerend xD
Gefeliciteerd met 2de plaats! En sorry dat Flora je heeft moeten opbellen voor zoiets random ^^
@Ricardo
Heel indrukwekkend dat je kon zien aan mijn kledij en kapsel welke characters ik gebruikte in Tekken xD Moet dringend wat Yoshi-kennis verzamelen, je maakte me helemaal af in poules.
Zo, nu moet ik weg, hopelijk kan ik naar het volgend toernooi komen en iedereen terugzien! Moet game level-uppen xD
Zwaar niet tevreden met hoe ik speelde..... Tegen leekazama stomme dingen gewhifft, anders kon ik the matches gewoon winnen. Tegen K2 dat ik zijn 1+2 throw nooit brak, die andere wel redelijk consistent though. Echt slecht gespeeld gewoon.
@Chin gefeliciteerd man!! Had het wel verwacht. Ik was blij dat ik veel van je Asuka heb kunnen zien in de finals.
@Jay Congrats met 2e plek. Je bob was indrukwekkend. Vooral die charged CD1+2 was goed getimed. Sory nog van dat random telefoontje man.
@Ricardo Je was nog steeds redelijk solid. Ik zag dat je ook Eddy speelde, zover dat een character is... Nja, hebt altijd nog Alisa natuurlijk.
@Stefan Ik denk dat ik jou de hand wel kan schudden als ik zeg dat wij zwaar onder de maat hebben gepresteerd. Die matches waren wel fun!
@Adjay Jammer dat je moest werken man, maar dat is belangrijker. Die casuals waren wel netjes nog. Volgende x dat we spelen ga ik je met die beer ownen.
@Nick thanks dat je er rekening mee had gehouden dat ik wat later zou komen. Was goed georganiseerd en ik kijk uit naar de volgende.
@Max Heb je niet veel gesproken ofzo, maar ik zag dat je aan het mediteren was.
@Action Weet je naam ff niet meer, srry man, maar goed je weer gezien te hebben. Wij gaan zeker nog een paar keer meeten. Ik zag dat je Ling niet helemaal in topvorm was. Dat was wel jammer.
@Flora Heerlijk toch zulke gesprekken. Ook heeft het voor geweldige beelden gezorgd. Volgende keer weet ik wel beter.
Was leuk je weer gezien te hebben, was alweer te lang geleden.
@The Trung Goed dat je er was! Altijd fun met jou in de buurt. Tafelvoetbal was echt epic, en dan al die vage regels nog erbij. xD
Je zegt altijd 1 zin die ik nooit meer zal vergeten. "Eten is belangrijk" Dat zeg je zelfs als het niet over eten gaat. Over die stick, zeg maar ff over pm want ik heb wel interesse.
@Jimmy,Jielong,Sushi Leuk dat jullie er waren, was echt gezellig. De beste dingen waren toch wel laid-back die pizza eten en gewoon over onzin praten, maar dat sms-je naar The Trung was ook grappig. Thanks dat je ook je auto beschikbaar stelde, appriciate it!! Wanneer ik tijd heb kom ik zeker een x meeten bij jullie gewoon. Thanks voor de uitnodiging. En jullie moeten btw echt chinees gaan leren, zelfs Flora spreekt het beter dan jullie!
GGs iedereen, bedankt voor de felicitaties. Maar Chin heeft gewonnen niet ik
Ik ben iig tevreden dat ik nog een spannende finale van heb kunnen maken, de laatste keren waren bepaald niet spannend (met name SVB). Ik heb mijn game veel improved, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd niet veel heb kunnen spelen aangezien ik in Japan was voor paar weken.
Voor de rest ->
@Nick: netjes gedaan, hopelijk regel je het nog beter vanaf nu.
@Flora en Azure: Maakt niet uit :p
@DeTrun: Ja de laatste ronde speel ik altijd serieus. Maar goed van je, je bent wel wat vooruitgegaan!
@Marin: Ik hoorde dat je erg blij was dat je van mij had gewonnen. Als je ooit een uitdaging wilt voor een ft10, laat het maar weten
@Stefan: Helaas niet kunnen spelen ivm gebrek aan tijd en TVs. Ik zou nog graag tegen je offline willen spelen.
@ActionPaxion: Zie je wel bij fightnight of eventueel bij mijn meetings.
@Ricardo: Hard oefenen
@Jie7 en click: Leuk om jullie motivatie te zien, helaas heb ik niet veel kunnen spreken en spelen met jullie.
Laatst gewijzigd door Sandilord: 24 januari 2011 om 22:39.
Dit was voor mij het net-niet-toernooi. In de poules net 2-1 in de laatste ronde tegen Des verloren, in de brackets net 3-2 in de laatste tegen Hamid verloren (throwspam for the win) en in de loserbrackets net 3-2 verloren tegen Leekazama na een domme fout van mezelf die keihard door Lee werd afgestraft, terwijl hij nog maar een restje leven had. Was wel een van de meest opvallende momenten vh toernooi geloof ik
@Leekazama: waren leuke matches!
@Angelo: ik speelde denk ik idd minder sterk dan eerdere toernooien maar misschien moet ik gewoon de conclusie trekken dat ik wat minder goed aan het worden ben ivm minder tijd door mijn kleine man. Ik wil altijd winnen dus zal ook de drive houden, maar misschien is het tijd om iets toe te geven ipv kop in het zand steken. Btw, ga Lee mainen! Nu!
@Derek: je Ling heeft me volledig geraped, ik had geen flauw idee hoe ik met die constante pressure kon omgaan. Ik speelde ook wel de meeste matches met Wang maar toch.
@Flora: Ook al ken ik Zafina beter, ik vond haar toch gevaarlijker dan je Lili. Bij Lili kon ik vrij makkelijk spacen en had ik weinig moeite, terwijl je met Zaf telkens dichtbij kwam en gevaarlijk was. Fijn dat onze matches leerzaam zijn geweest voor je. Ik vind je elke keer beter worden wanneer we spelen (of ben ik het vooral die slechter word )
@Chin: gefeliciteerd met deze onverwachte winst.
@Jay: ik zou ook graag nog offline tegen je spelen. Ik hoop binnenkort een keer op een zondag ofzo naar Derek te kunnen gaan, misschien kunnen we dan er een gezamenlijke meeting van maken?
Je hebt Rico vrij overtuigend gepakt trouwens.
@Rico, Marin, Max: nice results, zeker gezien de eerste 2 weinig tekken meer spelen.
@Banaantjes: respect dat je vanuit Heerlen zo'n reis maakt, desnoods met treinen, taxi's en weet ik wat nog meer. En een tikkie jammer dat het pand ietsje minder gelijkvloers was dan was gezegd...
@Nick: thx voor organisatie. Volgende keer minder chicken en meespelen?
And props voor die 12 jarige kerel die behoorlijk kan spelen.
Leuk toernooi, ik ben tevreden met het resultaat. Zal nog mooier zijn geweest als ik van Ric had gewonnen. Ik had vrij eenvoudig alle matches gewonnen in mijn poule, hoewel toen moest ik al in 2e bracket match tegen jay opnemen.
De loser bracket was echt zwaar, ik moest tegen Action->Hamid->Marin en uiteindelijk tegen kyoko, eerste 3 had ik allemaal op knippertje gewonnen en kyoko was toch wel beter.