Laatst gewijzigd door wogus: 9 januari 2009 om 12:31.
Gepost door Sandilord
Citaat:
Granted, er is een erg grote kans dat Chin het gewone toernooi gaat winnen, maar ik zie Rico en Jay ook als kanshebbers met Adjay als runnerup. Oftewel, er zijn mogelijkheden.
Ik ben het hier niet mee eens.
1. Je zegt zelf dat naast chin, ricardo en adjai en ik kans hebben. De rest speelt dan zogenaamd maar mee voor spek en bonen terwijl ze wel betalen. Dat is 4 van de 18 ofzo zonder de belgen meegerekend.
2. De Team Battles zijn geen best of 5 (first to 3). Integendeel het is een soort first to 4, waarbij de winnaar staat. Dit betekent dat spelers minder snel kunnen aanpassen wat als voordeel kan werken voor de "mindere" speler. Ik zou elke kans aannemen om chin uit te schakelen, zeker als je hem maar 2x hoeft te verslaan Dus om een team te verslaan moet je 2 matches winnen van 1 speler (x2). En je hebt daarbij nog je teamgenoot. Misschien zijn sommige teams volstrekt kansloos, maar zijn die dat dan al niet bij de singles?
Een toernooi draait meer om de ervaring, gezelschap en eventueel leren van de anderen. Natuurlijk wordt er gestreden om de 1e plaats met de prijs... maar serieus wanneer was de laatste keer dat er werkelijk een "aantrekkelijk" geldprijs was.
Een team battle zonder inleg is voor mij iig niet echt een uitdaging. Al wil ik er wel bij zeggen dat ik en Chin openstaan voor serieuze teamchallenges met of zonder geld. In dit geval gaat het om de eer van ons team
Schrijf mij maar ook in.
En voor de teams: Team SkyHigh (Chin en ik)
Edit: voor demonitzu - het is geen best of 2 (kan wel, maar dan ontstaan er draws), maar een first to 4 waarbij elk team 2 spelers moet gebruiken. De verliezend is de team met 4 nederlagen dus (4 matches).
|