P.S. je zou evetueel een reisje kunnen boeken naar da ASIA om nu al TTT2 te kopen, hopelijk is het ook PAL versie anders doet ie het alsnog niet op je ps3
Zoals ik je al eerder verteld heb, in de Benelux blijft het bij Kuni/Ogre als pre-order bonus. Ik heb heel goed contact met Namco Bandai hier in Nederland, dus ik ben wel goed op de hoogte daarvan. Angel/Michelle worden op een andere manier gedistribueerd, ik zou niet te veel zorgen maken dat je tot december voor ze moet wachten ^^
Ik wacht nog steeds op een officiele aankondiging van Namco Bandai, voordat ik het op TekkenZone zet. Alles is al rond, alleen de officiele aankondiging nog afwachten
Laatst gewijzigd door Akeno: 27 augustus 2012 om 00:28.
wtf? ik wist wel dat we 2 personen kregen in plaats van 4 kregen , maar ik heb TTT2 ge pre-orderd bij gamemania en op de site staat niks over de bikini bundel ? http://www.gamemania.nl/Default.aspx...306&source=hpc op de tekken site staat het er wel bij dat je bij gamemania bikini's krijgt maar op gamemania site niet
Dan is de website van Game Mania niet helemaal up-to-date. Als een retailer DLC voor TTT2 aanbied, dan geld dat voor alle DLC die voor de Benelux aangekondigd is
Als ze nu eens snel zouden aankondigen hoe we angel en michelle kunnen krijgen voor december, dan zou mijn depresiviteit omdat school terug begint verdwijnen xD