Laatst gewijzigd door Demonitzu: 5 juni 2008 om 00:50. Reden: Dubbelpost verwijderd.
Gepost door Kyoko-Manjii
Citaat:
@ steviewhatever...
Niet om te bitchen...nja..eigenlijk wel...maar...
Waarom kom je met een grote mond als entrance praten...alsof je all that bent...
bewijs eerst en praat dan...moneymatches doe je nu nog niet...oke geen probleem...
maar kom dan niet met een grote mond ... is nergens voor nodig...
ik wil ook moneymatches spelen if you like...maar ik geef je een advies
onderschat andere niet en overschat jezelf niet...speel eerst..daarna pas praten
on top of that...malekith will rape you..not kiddin
Ik was niet de gene die begon met de grote mond ik zei alleen maar dat ik een kleine kans zou kunnen maken omdat ik vaak heb gewonnen maar malekith ging erop in dus..
Tuurlijk verlies ik wel maar niet zo snel ik ben echt niet slecht hoor ik speel al fanatiek tekken vanaf tekken 1 en trouwens net als of jij niet zo'n grote mond heb maar ach wat maakt het uit wie beter is mischien zijn jullie wel inderdaad beter maar dat zal mij geen moer uitmaken want het is alleen maar een spel
Maar als jullie echt veel en veel beter zijn betekent het dat jullie niks anders doen en daardoor onverslaanbaar zijn en dat zou ik wel begrijpen.
Meestal zijn de echt heel goeie gasten met games altijd mensen die in de maatschappij geen reet voorstellen of extreme gamers zijn die met 1 been in het graf leven.
Ik ben in iedergeval niet zo dus mischien zijn jullie echt beter of gelijk niveau, we zullen wel zien in de toekomst
Battle without Honor and Humanity
|