Laatst gewijzigd door Mystique: 26 juli 2010 om 19:23.
Probeer een item te vinden met increase Defense 10 of 9 Die zijn echt handig :3
En items die je meer health geven zijn ook handig gecombineert met increase defense
Ken je karakter een beetje.
Je hoeft geen echte juggles te weten.
Maar wel goede moves die een hoogte kunnen maken van je tegenstander en waardoor je vele eraf kunt meppen van de trein
ik heb em zelf met DJ uitgespeeld,
laat Alisa t vuile werk opknappen, verschuil je achter haar en laseren die handel.
En als DJ zelf komt opdagen ren je als een watje naar de machine gun en schiet je em eraf.
Wat je ook kan proberen is om die laser te laten 'swerven' door je d-pad te gebruiken. Mss dat je dan meerdere opponents raakt ipv alleen die recht voor je, heb k zelf niet geprobeerd.
Reken niet al te veel op Alisa. Deze kan al te enthousiast mee springen met je vijanden.
Als die idd er heel duur uitziet en op hard mode dan is het geheid s rank item xD
Maar ik bedoel ook dat die chests niet altijd snel te krijgen zijn bij mij iig niet lol
Leuk om te weten dat ik niet de enige ben die hierop zweet. Ik hoopte nochtans zo hard dat ik die langdradige SC eindelijk had uitgespeeld. En dan volgt er zo'n stage... Wish me luck!
Vandaag even het licht gezien. Ik meende constant op medium te spelen, maar in SC was blijkbaar hard als default (zal wel omdat mijn game options op hard staan zeker?). Die kleuren ook, dat wit en rood is via een scart-aansluiting toch niet zo duidelijk Ging al meteen een pak vlotter gelukkig, ik voel dat ik er bijna ben ;p
Zorg ervoor dat jouw karakter en Alisa een hoge item drop heeft en hoge winst percentage geeft voor items en geld.
Zo krijg je ook heel snel item drops met hoge rangen zoals A en S.
Wit geglinsterd zit vaak de S item in, maar dan moet je het wel op hard spelen.