Nooit meer middennacht tekken spelen.... Kom alleen maar van die )&$@)&()$-mensen tegen... 10 lose streak @ ranked .. Tis een wonder dat ik nog niet demoted ben
Nooit meer middennacht tekken spelen.... Kom alleen maar van die )&$@)&()$-mensen tegen... 10 lose streak @ ranked .. Tis een wonder dat ik nog niet demoted ben
LOL ik wou precies hetzelfde zeggen.
Ik kom na middernacht ook echt alleen maar matchups tegen waar ik een hekel aan heb en ze zijn negen van de tien keer nog goed ook.
Gisteren wel weer heerlijke player matches gehad met mensen van hier.
psn= G2theNO , 'vroeger' tag en T4 gespeeld..helaas op wondere wijze mn saulabi stick kwijt geraakt Voeg me maar toe, ben wel in voor een match wanneer ik online te vinden ben!
Speeldde vandaag tegen MASH-UP-Z fso, en wat een klere mongool is dat zeg, hij heeft een ratio van 100%, gebruik tiger en christie en 't enige wat ie doet is u/f+4, lows, en grabs, en hij wint t ook nog eens d.m.v time outs, )(&$$@&)$
Speeldde vandaag tegen MASH-UP-Z fso, en wat een klere mongool is dat zeg, hij heeft een ratio van 100%, gebruik tiger en christie en 't enige wat ie doet is u/f+4, lows, en grabs, en hij wint t ook nog eens d.m.v time outs, )(&$$@&)$
Solo is gay
U/F+4 is n00bish , offline kan je daar makkelijk een perfect mee halen. Ik gebruik het alleen als beginmove.