Omdat ik geen spellen wil spelen die ik minder leuk vind dan VF . Ik wil het wel vergelijken met Tekken oid en redenen geven waarom ik VF leuker vinden dan Tekken, maar ik ken het spel niet goed genoeg. Voor nu komt het er eigenlijk gewoon op neer dat ik geen tijd/zin heb om een compleet nieuw spel te leren dat, als ik op filmpjes, dingen die ik heb gelezen/van andere mensen heb gehoord en de korte tijd dat ik het spel zelf heb gespeeld moet afgaan, toch niet zo vet is als VF.
Ik hoef ook niet zo nodig een scene te 'kweken', ik weet zeker dat er genoeg oude VF spelers terugkomen als R uitkomt. Ook zal er vast wel wat nieuwe interesse voor het spel komen als er een nieuwe versie uitkomt. Ook heb ik nu genoeg kennis over het spel om goed alles uit te kunnen leggen.
Zelfs als er geen offline scene in NL van de grond komt, dan speel ik wel online. Hoe gaar dat ook mag zijn vergeleken met offline, voor mij is dat nog steeds een stuk leuker dan de rest van de fighting games die er atm uit zijn.
Misschien dat ik ooit nog Tekken leer, maar ik denk dat het eerder gebeurt dat ik gewoon met spelletjes stop dan dat ik nog een hele nieuwe game ga leren .
Maar goed, ik kwam hier niet om verhaaltjes over mezelf te schrijven, maar om support voor R te zoeken .
Fok Sega
|