Is een CPU Beserker op medium hetzelfde als een Beserker op Ultra Hard?
(CPU spelers zoals in arcade of ghost battles)
als het goed is wel
de moeilijksheid graad zorgt er alleen voor dat je met een hogere rank begint. tenminste zo was het met t5dr
easy : beginner
medium : 1dan
hard : grijze ranks master enz.
ultra hard : legend & up
Duik onder de 2de hit bij die 2-hit-strings en ga dan voor CH ws/fc opties. Wees niet al te gretig met bukken, want dan zal hij juist voor mids gaan. Ik ga nog ff kijken of je niet gejaild wordt bij LFS d3/RFS d4 op NH...
EDIT: LFS d3/RFS d4 jailt op NH, dus als die raakt kan je niet meer bukken. LFS 34 kan je wel bukken na de eerste hit op NH. Dus ja, zijn rushdowns blijven vervelend :/
Bij sommige Stages heb je dus dat de muur breekt,,, Okey, miss domme vraag, maar WTF moet je dan doen? Volgens mij raakt je tegenstander verlamt, maar wat zijn de opties hiervoor?
Als je een Wake-Up 3 blockt,,, hoeveel Frames krijg je dan gratis? Volgens mij niet zoveel meer eeh? Een Low-Parry is beter?
Duik onder de 2de hit bij die 2-hit-strings en ga dan voor CH ws/fc opties. Wees niet al te gretig met bukken, want dan zal hij juist voor mids gaan. Ik ga nog ff kijken of je niet gejaild wordt bij LFS d3/RFS d4 op NH...
thanks.
kvergeet altijd dat je kunt bukken, (komt vast omdat ik onder druk sta)
Gepost door Flora
Citaat:
Finally:
Eehmm..
Bij sommige Stages heb je dus dat de muur breekt,,, Okey, miss domme vraag, maar WTF moet je dan doen? Volgens mij raakt je tegenstander verlamt, maar wat zijn de opties hiervoor?
Als je een Wake-Up 3 blockt,,, hoeveel Frames krijg je dan gratis? Volgens mij niet zoveel meer eeh? Een Low-Parry is beter?
Heeft iemand trouwens gemerkt dat als jij s'avonds laat ranked speelt online de tegenstanders vele malen beter zijn dan degene die je overdag tegenkomt?
Kom eigenlijk tot deze conclusie omdat als ik overdag speel (gebeurt niet al te vaak omdat ik gewoon andere dingen te doen dus speel meestal laat in de avond) ik een stuk meer win dan s'avonds.
In de avond wink ik meestal 2 uit 5 (ja ik weet het, ik ben ook slecht in deze game )
maar overdag win ik echt een stuk meer.
Dank alvast =]
Er is maar 1 stage waar de muur breekt: Temple Grounds (toch?) Je kan dan gewoon aanvallen, maar je tegenstander valt naar beneden, dus sommige aanvallen zijn te langzaam. De eerste hit is altijd gegarandeerd, bij opvolgende hits kan het zo zijn dan je tegenstander te ver wegvliegt als de juggle ervoor erg lang was. Als je nog geen bound heb gebruikt voor de W! kan dat daarna nog steeds. En air throws werken dan niet, ik probeerde Baeks df3+4 eens maar het lukte niet...
Over die wake-up 3: meestal kan je bij dat soort vragen je antwoord vinden op tekkenzaibatsu in Tekken 6 -> General Strategy Library/General Discussions. Ik had ergens volgens mij gelezen dat de frames veranderd zijn. Ik heb het iig ff opgezocht:
FUFT:
3 -12
4 -12
d+3 -18
FUFA:
3 -13
4 -14
FDFA:
3 -22
4 -19
FDFT:
3 -17
4 -14
Low parry-en is altijd beter, maar het is het beste om een getup-kick uit te lokken en te whiff-punishen, aangezien de mixup haast niet te zien is.
EDIT: LFS d3/RFS d4 jailt op NH, dus als die raakt kan je niet meer bukken. LFS 34 kan je wel bukken na de eerste hit op NH. Dus ja, zijn rushdowns blijven vervelend :/
jagen op low parry is hetzelfde zo niet beter dan te bukken
en v-four shit is gewoon lastig om tegen te dealen online. eindeloze strings. zelfde geldt voor nina/anna's strings etc
Waarom heb je zo weinig aan sidesteppen in Tekken (ja ik ben gewoon slecht in Tekken)? Bij Virtua Fighter kan je bijna alle moves sidestepen behalve sweeps en andere roundhouse/tracking moves. Bij Tekken is het minder duidelijk en gebruik ik sidesteppen nu alleen op afstand, om whiffs uit te lokken, is dit de bedoeling of kan er meer?
Waarom heb je zo weinig aan sidesteppen in Tekken (ja ik ben gewoon slecht in Tekken)? Bij Virtua Fighter kan je bijna alle moves sidestepen behalve sweeps en andere roundhouse/tracking moves. Bij Tekken is het minder duidelijk en gebruik ik sidesteppen nu alleen op afstand, om whiffs uit te lokken, is dit de bedoeling of kan er meer?
Om niet per se antwoord op je vraag te geven, maar ik vind dat het in Tekken 6 wat minder effectief is geworden om moves te willen sidesteppen en te zo te whiffpunishen dan in voorgaande Tekkens (vanaf T4 natuurlijk), omdat relatief meer moves tracken.
In VF kan je zowat alle moves op korte range sidesteppen als je niet op framedisadvantage staat (maar is de reward die je daarvoor krijgt in VF (nml in de meeste gevallen een gratis punch) relatef minder damaging dan in Tekken (nml in de meeste gevallen een gratis launch)) In Tekken is dit wat meer character specifiek. Baek bijvoorbeeld trackt heel slecht naar rechts, dus gebruik je tegen hem ssr's etc.
welke knoppen moet je indrukken om alisa haar hoofd eraf te laten vallen tijdens haar winpose dit ligt tog ook aan welke winpose er komt en welke outfit ze draagt of niet?
welke knoppen moet je indrukken om alisa haar hoofd eraf te laten vallen tijdens haar winpose dit ligt tog ook aan welke winpose er komt
en welke outfit ze draagt of niet?
1+2+3+4
Werkt altijd zowel bij haar intro als outro
oke of ik ben gewoon scheel of zo maar het lukt nog steeds niet ik heb het al geprobeert by byde outfits en alle intro en outro's wat doe ik tog verkeerd!! ik krijg alleen haar kettingzagen...