Ik heb vroeger met een MBK Nitro gereden (beetje gepimped, maar niet overdreven). Toch blij dat ik een auto heb. Maar toch in de zomer kriebelt het wle eens om een brommertje aan te schaffen.
MBK, daar rijden ze echt ontzettend veel mee in België.
Voornamelijk Nitro en Booster zijn mateloos populair. Alleen die "L" sticker.. de eerste keer dat ik er eentje tegenkwam hebben ze mij van de straat moeten schrapen.
MBK, daar rijden ze echt ontzettend veel mee in België.
Voornamelijk Nitro en Booster zijn mateloos populair. Alleen die "L" sticker.. de eerste keer dat ik er eentje tegenkwam hebben ze mij van de straat moeten schrapen.
Bij ons staat MBK gelijk aan Yamaha.
Maar bij ons staat MBK ook gelijk aan Yamaha. En die lijken identiek op elkaar he? Zo vreemd
haha, die "L" is behoorlijk vervelend. Maar mijn "L" was snel verwijderen, ook al mocht het niet
Alleen voor auto, niet voor scooter enzo. Een van de vele rare regelingen.
Zo gek! Zijn er nog zo verschillen tussen België en Nederland? Of zou ik dit best een ander topic over maken?
Het grootste verschil dat natuurlijk iedereen kent is dat bij jullie de wet toelaat om hennep op een legale manier te verkopen.
Zo gek! Zijn er nog zo verschillen tussen België en Nederland? Of zou ik dit best een ander topic over maken?
Het grootste verschil dat natuurlijk iedereen kent is dat bij jullie de wet toelaat om hennep op een legale manier te verkopen.
Maak maar een topic aan, misschien dat ik er nog iets van kan leren.
Al iz mijn Belgen kennis groter dan de gemiddelde Nederlander en versta ik 't Vloams soms beter dan 't Nederlands (wat sommige onder Nederlands verstaan).... lalalalala