Gepost door robbenaerts
Citaat:
wat een vuile manieren van die vent
sla hem gewoon in zijn gezicht, dan stopt hji wel met kijken
Dan denk ik dat ik tevens ook kan stoppen met werken.
Ik ben nu in Utrecht, heb introductiedagen en had geen zin om iedere keer de bus en metro te nemen (trein is veeeeeel relaxter!)
Nieuwe school is volgens mij wel tof!
mensen zijn wel aardig enzeuw, alleen wel jammer dat we twister moesten spelen en dat oudejaars dat gingen filmen.
(mocht er nog een filmpje opduiken van een twisterende missy, dan weten jullie waar het vandaan komt.
Citaat:
Lol, heb net iemand gesproken die op dezelfde school zit als waar ik heen ga, en hij moest vandaag al naar school. Ik mis nu dus het begin van het jaar...
Trouwens vaag dat 't nu al begint, dacht dat Zuid-Holland als laatst naar school moest
Gisteren 18:22
Heb je echt al lessen gemist of is het de intro?(dan hebbie niet zo heel veel gemist denk ik)
Wel raar dat je daqn geen bericht van de school hebt gehad ofzo.
Dat had een meisje bij mij in de klas ook, die had helemaal geen bericht gehad dat ze moest beginnen, maar kwam er toevallig achter toen ze naar de school belde.
(ik krijg overigens wel studiepunten voor het aanwezig zijn tijdens de introdagen, ik zou ff navragen of dat bij jullie ook zo is Nick, dan kan je miss. een vervangende opdracht aanvragen)
@TS: als je gewoon bent aangenomen, dan houden ze je gewoon op de hoogte via de post als het goed is hoor.=)