Gepost door Tekken_dude
Citaat:
Volgens mij werd mijn post wel een keer aangetast, toen ik het 10.000ste post had
Dat was anders,ik heb daar niets
weggehaald, alleen iets
bijgezet.
Trouwens aan het bijkomen met een kopje thee XD
De brandweer en politie zijn al weg.
Was echt bizar, ik was de parasols buiten aan het inklappen toen ik opeens herrie hoorde.
Ik keek het kantoortje van de receptie in, en zag het brandalarm knipperen.
En er kwam een lange bon uit.
Oftewel: brandmelding.
Begon meteen mijn telefoon te loeien dat er een brandmelding was.
Ik snel naar binnen, zie ik ontzettend veel mensen rond de balie staan.
Ik naar binnen, staat er op de bon: melding keuken kamer 13.
John van de technische dienst was er gelukkig, die handelde sneller dan ik (ik schrok me gewoon de ******* en was verstrooit in de map aan het bladeren wat ik moest doen)
Bleek dat mr. van de Berg (de bewoner van kamer 13)geprobeert had zijn brood te roosteren op de kookplaat.
(tja, vond het zelf wel een creatieve manier om je brood te roosteren als je niet in het bezit bent van een broodrooster..)
Even later kwam de brandweer binnen (helemaal in pak icl. gasmaskers en zuurstofflessen) en John vertelde meteen wat er aan de hand was.
gingen ze naar kamer 13 en haalde daar een zeer verraste meneer van der Berg uit (die zal ook wel de dag van ze leven hebben gehad, dat ie het in z´n eentje gepresteerd heeft het corps van Brielle EN de politie voor niks met brandweerwagen en al heeft laten komen)De politie zag namelijk de brandweerwagen met een vaart rijden en reed er maar achteraan..
Nu is de rust wedergekeert..
(de bewoners klagen weer en zusters delen weer zingend de koffie/thee)XD
dacht, ik meld het even ^^
Vond het wel een interessant verhaal.
(hoezo saai werk??!)