Zou kunnen. *spam spam*
Maar misschien was het een teken van de duivel en dat daardoor het bericht amper leesbaar is.
Maar dat was het dus niet. XD
Trouwens. Marks site heeft 3 nieuwe leden: pietje, pietjepuk en hassan. Maar die klojo heeft het inloggen geblokkeerd. Hij heeft ze overigens nog niet verwijderd. XD En die tweede pietje was een foutje, aangezien ik melding kreeg dat pietje met 'pietje@hotmail.com' al bezet was.
En de espirit in haarlem heeft verdomme geen schoenen. Ik hélemaal heen. "we hebben geen schoenen'. Maar ik kwam wel geweldige groen/paarse puma's tegen bij perry.
Alleen is het net aangekomen en dus 75 euro(valt best nog mee ook voor de allernieuwste)
Dus ik heb niet meegenomen en moest ze achterlaten. *voelt zich zielig*
Owja, en ik heb een 4,6 en 3,7 voor wiskunde en natuurkunde. En ma is nu wat pissig. Aangezien ik (sinds vandaag) weet dat ik maar één 5 in mijn profiel mag staan. *slik*
Laatste tentamenweek telt dubbel en is ALLE stof van klas 5 en deel klas 4. (12 hoofdstukken = 2 boeken voor natuurkunde) Biologie ook zowat hele boek. En de rest is ons nog bespaard gebleven en weten we niet, zodat het trauma krijgen wordt uitgesteld.
|