Gepost door Demonitzu
Citaat:
Het is een beetje vroeg om te zeggen dat ze 100% aan elkaar gelijk zullen zijn. Als je bv de gameplaybeelden van Angel met Devil Jin vergelijkt, kan je absoluut het woord 'reskin' niet gebruiken. Gebaseerd op Devil Jin, maar zeker niet hetzelfde. Afwachten hoe het met deze characters zit
Ik vind het raar hoe reskins, zoals Tiger en nu dus Violet en Miharu een eigen slot krijgen maar Devil geen eigen slot heeft. Tuurlijk zal hun moveset net wat anders zijn maar Tekken gaat de verkeerde kant op als iedere pietluttige character re uest wordt gehonoreerd, terwijl die tijd beter ingestoken had kunnen worden in nieuwe, interessante characters.
Bovendien wordt het een raar spel als we uiteindelijk een roster van rond de 100 characters hebben en je bij god je niet meer weet welke moves je tegenstander gebruikt.
Zijn van die mensen die dan de eerste week die nieuwe chars gebruiken, dan de tijd en moeite niet meer kunnen opbrengen om beter te worden en dan terugvallen op hun law of lars. Tja...
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Gepost door Tyxomm
Citaat:
Miharu is haar eigen karakter in tegenstelling tot Violet.
Ik vind het echt lomp dat mensen haar behandelen als een stuk vuil terwijl zij niet anders is als zeg: Alex is voor Roger.jr, Forest voor Marshal, etc.
Alex was speelbaar in T2 en ik geloof ook TTT1, dit in tegenstelling tot Miharu. Ze is totaal oninteressant, die slot had naar een nieuwe vechter kunnen gaan.
|