Gepost door Sofiane-senshu
Citaat:
Marduk: Kyoko-Manjii
Law: Sofiane/Malekith
Hwoarang: Hamid
King: Sofiane, Kyoko-Manjii
Raven: Kyoko-Manjii
Asuka: Malekith
Feng: Jay-Kei
Christie/Eddy: Niemand
Paul: Malekith
Jack-5: NGKrush, Jay Kei
Roger: Kyoko-Manjii
Anna: LeeKazama
Baek: Haroen/Hamid
Devil Jin: Vendetta, Sofiane, Jay Kei
Ganryu: Sandilord, Jay Kei
Wang: Niemand
Bruce: Hamid
Kuma/Panda: Kyoko-Manjii
Heihachi: Sofiane, Vendetta
Lei: Hamid
Nina: Malekith, Foestert
Steve: Jay Kei
Kazuya: Vendetta
Xiaoyu: Niemand
Jin: Vendetta
Lee: Djind
Julia: Sofiane
Yoshimitsu: Kyoko-Manjii
Bryan: Sofiane, Kyoko-Manjii
Jinpachi: fuck hem, wordt niet op toernooien gespeeld
Lili: Malekith
Armor King: Sofiane
Dragunov: Sandilord/Haroen
Mooie lijst Sofiane
Zoals jullie zien heb ik nog de dikgedrukte namen bijgevoegd
Hamid bij Beak omdat hij soms beter dan zijn Hwoarang presteert en daarnaast is hij technisch gezien ook beter dan Haroon.Toegeven, ik vind zijn Hwoarang wel beter dan zijn Beak, en dat heeft vooral te maken dat ik nu elke keer Beak's mid kick stun breek.Maar nog steeds zie ik andere Tekken spelers zelden die stun breken en hebben blijkbaar ook moeite om zijn (high crush) sweep aan zien te komen.
Haroen zijn Dragunov vind ik persoonlijk beter dan zijn Beak, vandaar dat ik hem heb toegevoegd.Technisch gezien is hij niet super met Dragunov, maar zijn aanval is wel sterk en gebruikt effectieve/makkelijke mix ups.Maar ik weet wel dat hij veel meer uit kan halen, dus hij heeft geluk dat ik geen PS3 heb waardoor ik niet met hem kan trainen
(Ik heb een grote mond
)
Mijn Law mag er ook wezen(vind ik zelf), omdat hij nu al kan meten met veel Kyoko Manji's en Hamid's characters(meer sets gewonnen dan verloren eigenlijk).Ik gebruik nu ook zijn 4,3 (12frame punishers) wat een heerlijke schade geeft(28 DMG) en waardoor hij nog gevaarlijker is.Ik ken nu wel zijn sterke en zwakke punten (youtube FTW!!!).
Eigenlijk geeft deze lijst een beetje vertekend beeld.Kyoko Manji is de beste Kuma/Panda speler van NL, maar hij is dan ook de enige speler die met hun spelen.En het is daarnaast ook geen toernooi character voor hem.Hij kent de combo's wel, maar speelt eigenlijk alleen maar met paar (goede) mixups.Hij zal wel standaard 99% van alle NL spelers ermee verslaan vanwege zijn experience en daarnaast is Kuma ook vrijwel voor iedereen onbekend.En daarbij komt er nog eens bij kijken dat deze character niet zo goed is als zijn Yoshi, Raven of Marduck.
Hieronder de top spelers van NL met hun sterkste characters op dit moment
imo.
Sofiane: Devil Jin/Law
Malekith: Asuka/Paul
Kyoko Manji:Yoshimitsu/Raven
Jay Kei: Steve/Feng
Vendetta: Jin/Kazuya
Sandilord: Ganryu/Dragunov
Hamid: Hwoarang/Beak
Haroen: Dragunov/Beak
Ik moet wel erbij zeggen dat sommige spelers veel meer characters beheersen zoals je in de vorig toplijstje ziet.En daarnaast zitten er nog eens een verschil qua skills tussen de topspelers.
Screw it, iemand zin in money matches?? ^__^
xD