Gepost door Demonitzu
Citaat:
Neuh, viel heel erg mee.
Oe oe, ik had een ex-cipier voor economie dit zich weg liet pesten. En een verstrooide eikel die me voor natuurkunde wou schorsen omdat ik 'm niet altijd gelijk gaf. En een Duitse dwerg die half Duits praatte bij natuurkunde. En een andere natuurkundedocent die ik het verleden met een leerling getrouwd was. En een wiskundedocent met rare humor die regelmatig mensen te kakken zette (zei tegen een meisje die een bepaald iets niet begreep dat ze 't moest accepteren dat ze dom was). En een engelsdocent die op een schoolfeest met een andere man ging zoenen.
Beat that
Ok here it goes (heeft op 2 middelbare scholen gezet dus zet je schrap )
Ik had een bi-seksuele Duitse lerares op het vmbo, die een relatie had met een natuurkunde docente op de havo (!)
Ik had een economie-leraar die iedereen uitschold voor koeksoorten( Vulkoek! Rondo!) Ik had die gare Bv docenten, een lerares met kinkhoest (jaar lang geen Duits XD) LETTERLIJK een tuinkabouter voor Aardrijkskunde, een wiskundeleraar met de stem van Bert (je weet wel, die van Ernie) een Engelsleraar die scheidde van zijn vrouw voor de stagaire (echt! ze schelen 23 jr ofzo) een Nederlandsleraar die we teut op elk feest aantroffen, een Engels leraar op de havo die we wel eens zagen in een coffeeshop en....(schandaal van Brielle) een leraar die een meisje misbruikt (schijnt) te hebben.
O en een vrouw die de hele tijd naar je decoleté zat te staren als je iets vroeg. (maar die had ik een half jaar voor ANW)
Beat THAT!
(en als je denkt dat ik het allemaal verzin moet je es voor de lol naar Brielle komen op een open dag dan wijs ik ze allemaal aan)
O EN een leraar die MIJ in mn eentje midden in Barcelona heeft laten staan met een vriendin omdat ze zo nodig peuken moest halen en hij een niet helemaal ontwikkeld verantwoordelijksheid heeft.
|