ik neem aan dat deze 2 characters ook gewoon na een tijdje gratis te downloaden zijn? ik heb helaas geen code, kheb wel een pre order dus de rest krijg ik wel meteen maar deze helaas niet.
Op 9lives zijn er nog 2 mensen die codes verkopen voor 1 euro.
Om welke console gaat het hier?
Als het voor de PS3 is zou je me kunnen doorverwijzen naar desbetreffende thread of voor mij contact op kunnen nemen met ze.
Om welke console gaat het hier?
Als het voor de PS3 is zou je me kunnen doorverwijzen naar desbetreffende thread of voor mij contact op kunnen nemen met ze.
nah ik heb met 1 van de 2 gesproken ik had een deal gesloten (hij wou er opeens 5 euro voor...)
maarja ik zei oke en toen zei hij ik ga de code zoeken (1 week geleden en nu hoor ik niks meer van hem )
Mensen, geen cent betalen voor preorder DLC codes, door te betalen moedig je dit soort malafide praktijken aan. Gewoon netjes vragen aan iemand die er zelf niets aan heeft, waar is de goodwill heen tegenwoordig?
Mensen, geen cent betalen voor preorder DLC codes, door te betalen moedig je dit soort malafide praktijken aan. Gewoon netjes vragen aan iemand die er zelf niets aan heeft, waar is de goodwill heen tegenwoordig?
Laatst gewijzigd door Mystique: 15 september 2012 om 12:28. Reden: Dubbelpost verwijderd :3
Oke ik heb dus 10 september geld over gemaakt, maar de code is dus nog steeds niet binnen. Het zou geemaild moeten worden. Ben ik genept? het geld is wel naar België toegegaan en misschien is de transactie nog niet voltooid.. Het duurt alleen zo lang