Gepost door Twixmaster 
Citaat:
Chocolade is sowieso waar, bier ben ik 100% met je eens. Maar kom op gast, je noemt Stelle Artois niet eens op?! WTF is deze shit.
Voor veel eten doet Belgie het goed, maar de Duitsers weten pas hoe het echt moet.
Dat accentje is inderdaad penisverhardend.
Stella Artois.. jah, dat is denk ik de enigste rotte appel. Maar jah, hoeveel hebben wij er in Nederland? Oranjeboom wordt in dezelfde brouwerij gebrouwen als Stella. En dan ben ik nog van mening dat ik minder last heb van koppijn als ik Stella drink, dan bij Oranjeboom. (Dat ze die überhaupt nog mogen brouwen.. en dat er serieus mensen zijn die het kopen).
Witbier of Weizen vind ik heerlijk om te drinken. En niet dat Wieckse Witte slecht of vies is.. ik vind Hoegaarden gewoon lekkerder. Opnieuw voor mij een reden om de Belgische bieren lekkerder te vinden dan de Nederlandse. Iedereen is natuurlijk vrij van mening hè
Duitsers en eten is natuurlijk ook een prima combinatie. Hoef je ook nooit bang te zijn dat je om zult komen van de honger.
Penisverhardend.. Hmmz.. Ik zei nog, AFGEZIEN het accentje of het taaltje dat ze spreken. Vlaams spreek ik nog steeds niet, het verstaan is geen probleem.
|