6 februari 2009
|
|
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes,
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games
|
|
|
6 februari 2009
|
|
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars,
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 Lili_Loves_X
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 Lili_Loves_X
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod
|
|
|
6 februari 2009
|
|
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool,
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 Lili_Loves_X
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm
|
|
|
6 februari 2009
|
|
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen xD
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 Lili_Loves_X
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 Lili_Loves_X
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft!!!
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 Lili_Loves_X
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk!!
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen
valt me net op dat MGS games er al 2 keer in staat
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 Lili_Loves_X
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels
allebei door jou zeker^^
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop
jup^^, allebei van mij^^
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 Lili_Loves_X
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer
|
|
|
|