Gepost door Akua_Kazama 
Citaat:
Waarom zeg je zoiets?... Snap je nooit dat zulke dingen mensen kunnen kwetsen... Martje is een knappe meid... Beetje vreemd dat je zo'n ontzettend grof bericht schrijft...
En trouwens... ik ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet... Waarom laat je geen foto zien?...
Maar Akua toch... dat je hier nog intrapt. Natuurlijk is dat bericht als grap bedoeld. Als ik eerlijk ben, die Martje lijkt een héél knappe meid te zijn.
MAAR elkaar punten geven op uiterlijk vind ik ontzettend kinderachtig en discriminerend. Want uiteindelijk ben je niet verantwoordelijk voor hoe je eruit ziet, dat dank je aan de genen van je ouders. Je uiterlijk is ook één van de minst belangrijke zaken in je leven, maar ik kan begrijpen dat je dit als adolescent één van de meest belangrijke zaken vindt.
Vandaar mijn sarcastische post.
Ik zal nooit een foto van mezelf op het internet zetten, ook geen telefoonnummers of een adres ofzo.
Ik ben trouwens nogal tevreden over hoe ik eruit zie (bedankt papa en mama). Natuurlijk kunnen enkele dingetjes beter, maar dat zal wel voor iedereen gelden. Zo zou ik bv. graag opnieuw haar hebben, maar aangezien ik enkele jaren geleden kaal ben beginnen te worden, zit die kans er niet echt meer in ;-)
|