Laatst gewijzigd door Pinkdragon: 4 mei 2008 om 23:07.
Stel je krijgt de kans om een spel te bedenken.
Hoe zal die van jou er dan uitzien??
qua stijl en zo en wat moet je doen om een level te halen.
Laat je fantasie tot leven ik vertel de mijne ook nog met een uitwerking en misschien plaatjes enzo erbij van voorbeelden uit andere spellen
-----
Hier van mij even wat suggestie's van mijn game.
Idee/soort spel:
Zoiets als de konquest van mortal kombat deception.. Je loopt vrij in een ruime omgeving (zoiets als grand teft) je speelt hierbij omgevingen vrij.
Characters:
Je kunt uit een paar japanse characters kiezen die leuke vechtkledij aan hebben.
Doel:
Allerlei verschillende opdrachten voldoen met ondertussen mensen uitdagen om te vechten en daarmee zeldzame voorwerpen te krijgen waarmee je enkele dingen vrijspeeld zoals nog een paar characters met weer andere vechtstijlen en karakter, en omgevingen en veel meer details horen jullie nog.
Verder heb je dus verschillende opdrachten zoals een keer racen, boogschieten, paintball gevecht en nog een paar leuke opdrachten ook zul je zoek opdrachten krijgen waarbij je binnen een paar minuten een aantal voorwerpen moet zoeken.
Dingen kopen:
Je kunt ook naar de shop gaan, hier kun je kleding kopen en zelfs wapens en dat soort dingen. Hoe je aan het geld komt ? simpel je zult onderweg geld vinden tussen de struiken, in bomen, onder de grond en zelfs in het water.
Zo hier eerst een paar iedeetjes, dit zal ik uitwerken in een heus idee voor een game
hier een pic van waar het geld zit, zal morgen kijken of characters mij lukken
|