Laatst gewijzigd door KCJ: 30 maart 2008 om 23:54.
Gepost door Foestert
Citaat:
Je weet zeker dat er niet toevallig een addertje onder het gras kruipt?
Dat ze op de website 51 euro zeggen, maar bij de kleine lettertjes staat dan wel weer 8 euro pre-order kosten? Heb je al eens eerder een game gepre-orderd?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als ze daadwerkelijk aangeven dat je in eerste instantie 51 euro betaalt en later na correctie op de website zelf (of wat dan ook) zou ik zelf niet betalen. Gewoon opzoek gaan naar een andere games-winkel.
neeh man kijk ik kreeg dit in me bevestigende mail
(er stond nog meer in de mail maar zijn meer persoonlijk bedoelt)
Hartelijk dank voor uw bestelling op onze website. Wij hebben de bestelling in goede orde ontvangen en deze is in behandeling genomen door het Dynabyte filiaal in Den Haag. Uw bestelling ziet er als volgt uit:
1 * 615047 Dark Sector PS3 EUR 51.99 Totaalbedrag EUR 51.99
en
Gepost door Lionhart
Citaat:
Het is een fout van het bedrijf (of filaal) zelf. stuur ze een e-mail om te bevestigen of het werkelijk 51.99 euro is. In feite hoort het 60 euro te zijn. en ik vind dat je voor een nieuw spel 60 euro moet betalen, ondanks dat het het bedrijfs fout is.
je moet gewoon de huidige prijs betalen, dat is het prijs dat het spel op dit moment waard is.
wat jij zegt is niet waar , ik weet niet of jou weleens games importeerd of via i-net shop zoals 12games koopt ofsow , maar het is altijd ongeveer 12 euro goedkoper dan de winkel zelf bij online winkels zoals videogamesplus.ca is maar 50 euro per ps3 game (inclu. verzendkosten)
|