Naar aanleiding van het Captivate evenement heeft Capcom een serie trailers van Street Fighter X Tekken vrijgegeven. Naast cinematics is er ook voldoende gameplay te zien.
De trailer laat zien dat de Tekken characters Kazuya, Nina, Marduk, King en Bob bevestigd zijn. Namens Street Fighter nemen Ryu, Ken, Guile, Abel en Chun-Li deel aan de game.
De bekende "bounce-systeem" van Tekken 6 lijkt in deze game te zitten
Cinematics ziet er gruwelijk uit, weet nog niet wat ik van de gameplay moet denken
Precies zo dacht ik er ook over. Het is denk ik wel wennen voor Tekken spelers om op deze manier te spelen De cinematics zien er zoveel anders uit dan de gameplay. In de cinematics zie je hoe Kazuya er in Tekken uitziet maar in de gameplay lijkt hij wel een totaal ander persoon.
Laatst gewijzigd door ComicCollectorNL: 13 april 2011 om 19:20.
Ik dacht al.... Waar zit TekkenZone met die trailers! Blij dat ik die filmpjes hier ook aantref. Je filmpjes zijn in ieder geval vele malen vlotter dan die dat ik op Harada's FB pagina heb gezien! Geweldig!
De antagonist is, in de verteltechniek zoals die wordt toegepast in literaire werken en in films, de tegenspeler van de protagonist. Beide figuren spelen een hoofdrol in het verhaal.
In de klassieke strijd tussen goed en kwaad is de protagonist gewoonlijk de 'held' van het verhaal en de antagonist is, of vertegenwoordigt, de kwade genius of de 'slechterik'.