6 februari 2009
|
|
|
Tijd voor een lekkere levenloze topic.
Iedereen kent het spel wel, gewoon copy-pasten.
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten,
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Eurobiljetten
PSP
EDIT: ik zat trouwens vorige week ook met de gedachte om dit topic te openen
|
|
|
6 februari 2009
|
|
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes,
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
die zakjes zullen we vast nodig hebben ja
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms (je weet maar nooit)
|
|
|
6 februari 2009
|
|
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen,
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker
|
|
|
6 februari 2009
|
|
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk,
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk
|
|
|
6 februari 2009
|
|
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord,
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier
waarom de H-toets??
|
|
|
6 februari 2009
|
|
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster,
Gewoon, vond ik grappig.
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 Lili_Loves_X
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks (sorry kon t niet laten^^)
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding?
hey Flora, neem jij ook al condooms mee?
|
|
|
6 februari 2009
|
|
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk,
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 Lili_Loves_X
|
Gepost door Gray Fox 
Citaat:
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding?
hey Flora, neem jij ook al condooms mee? 
geef ik weg aan straatarme zwervers^^
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, chips
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 Lili_Loves_X
|
eeh je hebt er nu 2 dingen ingesneakt!!
 mag nie eeh!!
ooh nee, la maar
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband^^
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 NullNinja
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen
die ene was van Ticcah
|
|
|
6 februari 2009
|
|
 Lili_Loves_X
|
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel
|
|
|
|