Laatst gewijzigd door Malekith: 15 april 2008 om 22:51.
Zij spelen veel op throws en als je die throws niet kan breken is het klote.Ik brak veel throws, maar ik kan ze niet allemaal gaan stoppen helaas.
SLS en Tsubasa had ik verslagen in mijn poules, Ricardo had Neo verslagen in zijn poule en Haroon had JTB verslagen in zijn poule.Het leek erop dat NL goed voor stond.Na de poules speelde ik dramatisch slecht, ik denk dat ik ongeveer op 50% zat van mijn skills na de poules (check binnenkort de vids).Ik liep in (random) dingen terecht waar ik gesproken nooit in zou lopen en speelde met amper mixups.Zij spelen op basis van throwen, helaas werkt zulke tactieken nog erg goed en nu snap ik waarom zij tegen mensen die goed throws kunnen breken minder kans maken.
Volgende keer zal Khalid en hopelijk Jay NL komen versterken.Het gaat de goede kant op met NL en ik denk dat als we zo volhouden dat we bij de volgende internationale toernooi hoog gaan plaatsen(like always ^__^).
SLS kwam ver doordat hij Tsubasa had verslagen, ik snap niet hoe hij hem heeft kunnen verslaan, want hij was voor mij een van de makkelijkste tegenstanders in mijn poule.
Lol, ik weet nog dat ik met paul mix ups kwam met d+1,4,2 en d+1,2
Props aan Kyoko Manji om toch Tsubasa, SLS en Neo uit te gooien.

Team Lowlandlions
|