Laatst gewijzigd door Serotonic: 21 juli 2009 om 23:33.
hey iedereen thanx voor de aanwesigheid. ik was aangenaam verast door de opkomst van nieuwe spelers.
@Chin
nice man, congrats met de overwinning
@Rico
verwachte je al op je plek. netjes gedaan. als je volgende x toch een set wint zorg dan dat je ze allebei wint :p
@Eugene
props man onderschatte je thnx 4 de ps3 en next time no mercy ur going down (6)!
@wogus
Ja je had me goed te pakken, jammer genoeg geen 2de plek zoals sof's voorspelling. thnx voor de inzet.
@Leekazama
Zoals iedere keer scheelde het niets. ALtijd erg spannende matches, hadden ze moeten recorden deze
@Flora
Je had me aangenaam verast met je skills. vind je nu officieel beste tekken speelster
@Akua
volgende keer doe je gewoon mee, anders stuur ik Malekith op je af..
@Ryder
Heb je law niet kunnen zien, maar als er een meeting bij andy is moet je ook even komen.
@Miza/Younes
Tof dat jullie toch kwamen ookal was het wat laat, neem Dlovan mee next time
@Yj/Kenneth
Jullie waren ook beide nieuw voor mij, altijd cool weer nieuwe spelers te ontmoeten. Hoop dat jullie er volgende keer weer bij zijn.
@de rest
Thanx voor jullie aanwezigheid, ik zal ervoor zorgen dat we volgende keer tot laat in de ruimte kunnen blijven voor eventuele casuals/ money/ team - matches. Ik denk eraan om er nog 1 laatste te organiseren eind oktober vlak voor de tekken 6 release.
interesse?
Ser
|