Op EVO 2016 zijn twee nieuwe characters onthuld voor Tekken 7 Fated Retribution. Bob maakt zijn verwachte terugkeer in de game, terwijl de baas van Raven haar entree maakt in de Tekken serie.
Master Raven (een codenaam zoals Raven) is een hogere officier binnen de organisatie waar Raven deel uit van maakt. Haar aanvallen en zelfs quotes zijn grotendeels gelijk aan die van Raven. Daarnaast beschikt ze ook over een aantal aanvallen en een katana die vergelijkbaar zijn met Kunimitsu. Master Raven draagt een harnas dat enigzins lijkt op het nieuwe harnas van Lars, maar daarnaast heeft ze ook enkele visuele elementen van Raven geleend zoals zijn tatoeage. Haar Rage Drive is een verlenging van haar f,f+3. Net zoals in Yoshimitsu's Rage Art speelt haar katana een grote rol in haar Rage Art.
Bob keert heelhuids terug in Tekken 7 met wat kleerscheuren, voortaan een blonde baard en met opnieuw een blouse met bloemen erop. Zijn Rage Drive is een verlenging van zijn f,f,f+3+4. Zijn Rage Art maakt dankbaar gebruik van zijn zware gewicht terwijl hij de bekende woorden "Speed and weight!" schreeuwt.
yaay bob is back vind master raven niet zo had liever raven in de game gehad en vind haar outfit ook tegenvallen.
Hope they still bring kunimitsu in !!
Damn, ze zien er geweldig uit! Ik weet niet waarom, maar ik vind master raven een pak cooler dan de gewone. Waarschijnlijk door het zwaard en de outfit Ik was niet echt een voorstander voor bob, maar hij ziet er fantastisch uit in dit spel! HYPE