Heihachi Mishima krijgt in Tekken 7 Fated Retribution een gloednieuw kostuum. Het betreffende kostuum werd gisteren al geteased in de 1 april grap van Capcom in samenwerking met het Tekken team van Bandai Namco.
Het kostuum vertoont gelijkenissen met eerdere samurai kostuums van Yoshimitsu en bevat diverse traditionele Japanse ornamenten zoals Tabi (sokken), Uwa-Obi (sjerp), Kyahan (kleding leggings) en een soort variatie op een Shitagi (shirt gedragen onder traditionele samurai uitrusting). Het bovenstuk van zijn kostuum bevat meerdere logo's van de Mishima Zaibatsu wat doet vermoeden dat Heihachi tijdens of na de gebeurtenissen van Tekken 6 de macht over het imperium grijpt van Jin Kazama. Heihachi was de laatste bestaande character die nog geen aanpassing aan zijn kostuum had gekregen.
Tekken 7 Fated Retribution wordt deze zomer uitgebracht in de Japanse arcadehallen. Er is nog geen informatie over de consoleversie behalve dat Tekken 7 in ieder geval op de PlayStation 4 zal verschijnen met enkele Virtual Reality features.
Ook ik heb geen PS4 ter beschikking. Maar volgend jaar haal ik er mij sowieso één voor FIFA 17, maar natuurlijk ook voor Tekken. Zal schelen als ik werk heb dus.
Ook ik heb geen PS4 ter beschikking. Maar volgend jaar haal ik er mij sowieso één voor FIFA 17, maar natuurlijk ook voor Tekken. Zal schelen als ik werk heb dus.