Gesprek tussen JinKazshima en Mystique
Reacties 31 tot 40 van de totaal 109 reacties
-
Enjoying MKX? :3
I sure am, tis alleen erg wennen ._.
-
-
Hey, kom je zo Mortal Kombat
-
Hmmm dat is raar...we zien morgen wel
-
Yup zou links onder moeten zijn met een extra rijtje, but nothing :/
-
Ik had wel met een vriend classic outfits ge-shared maar kan mij even niet herinneren of ik ook DLC characters had en ik denk dat het best random zou zijn als ze dat zouden weghalen. Weet je wel waar de DLC characters staan in de character select screen?
-
Ik heb best weinig Mortal Kombat 9 online gespeelt...het voelde altijd alsof ik een 1 sec delay had met iedere move die ik deed en ik weet zeker dat het niet aan mijn internet lag...bijna altijd combos missen
-
Sweet looking forward to it, btw completely andere vraag maar heb jij de DLC chars op MK9? Had zelf tijdje geleden skarlett gedownload maar ze is nooit zichtbaar geworden op char select screen :/ Dacht misschien komt het omdat we ondertussen 2015 zijn en de data ervan af gehaald is ofzo :')
-
-
Had Tekken weer opgestart but mweh i suck at it, blocking ernstig verleerd krijg je door al die andere fighters met een block button xD
Maar misschien kunnen we nog MK9 van de week doen, zou handig zijn als ik alvast beetje met Mileena train dan is instappen met X wat makkelijker ^^